Avatar billede pana Nybegynder
23. december 2002 - 19:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Auto-login og husk-mig sammen med level login

Hej eksperter... Jeg har et problem... Da jeg ikke er god til ASP endnu så jeg kan ikke finde ud af at sammen sætte 2 forskellelige login systemer endnu...

Her har i det login system som jeg har nu:

If site = "Login" then

if Request.ServerVariables("REQUEST_METHOD") = "POST" then

bruger = Trim(Replace(request.form("brugernavn"),"'","''" ))
pass = Trim(Replace(request.form("adgangskode"),"'","''" ))

        if bruger <> "" AND pass <> "" then

                Sql = "select * from Users where UserUsername = '" & bruger & "'"
                Set rs = Conn.Execute(sql)

                        if rs.EOF or rs.BOF then
                        Response.Write("<font color='red'><b>" & UNF & "</font></b><br>")
        else

                                if rs("UserPassword") = pass then

Userlevel = rs("UserAccessLevel")

If Userlevel = "1" then Session("cpscwscriptlevel1") = Rs("UserUsername")
If Userlevel = "2" then Session("cpscwscriptlevel2") = Rs("UserUsername")

                                Response.Redirect("default.asp")

                                else
                                        Response.Write("<font color='red'><b>" & PDM & "<br></b></font>")
                                end if

                                rs.Close
                                set rs = nothing

                                                                else
                        Response.Write("<font color='red'><b>" & FIF & "</b></font><br>")
                                                                end if

%>

<%=LineLogIn%><p>
<form method="post" action="default.asp?site=Login">
<table border="0">
<tr>
    <td><font class="small"><%=txtUsername%></font></td>
    <td><input type="text" name="brugernavn" size="25"></td>
</tr>
<tr>
    <td><font class="small"><%=txtPassword%></font></td>
    <td><input type="password" name="adgangskode" size="25"></td>
</tr>
<tr>
    <td>&nbsp;</td>
    <td><input type="submit" value="<%=cmdLogin%>"></td>
</tr>
</table>

<% End If

Og den virker... Men  så skal jeg sætte den sammen med denne her:

http://www.elmar.dk/duff/test/husk_mig-auto_login.zip

Er det noget i kan hjælpe mig med?
Avatar billede do Nybegynder
25. december 2002 - 03:22 #1
Skal du bare have den til at huske brugernavn og password eller hvad ?
Avatar billede pana Nybegynder
25. december 2002 - 21:34 #2
Ja
Avatar billede pana Nybegynder
02. januar 2003 - 19:27 #3
Nå... Det var der ingen der kunne... Hvis der er en der kan så skriv lige...
Avatar billede flax Nybegynder
06. marts 2003 - 13:50 #4
fandt du ud af det? Jeg sidde med samme problem