Avatar billede hugo999 Nybegynder
21. oktober 2000 - 23:45 Der er 3 kommentarer

Remote debuging

Hey håber i kan svare på følgende spørgsmål for så er der god point at hænte.
Hvorfor vil mit directx 7.0a spil ikke loade textures (.dds) når jeg kører remote debuging (MSVC6.0). Spillet loader fint .bmp filerne til de andre \"surfaces\" men ikke mine textures til 3d objekterne. Hvis man kører debug .exe-filen fungerer det fint men så snart man starter remote debug er de væk.
Avatar billede jpk Nybegynder
23. oktober 2000 - 09:20 #1
Angiver du stien til dine textures på samme måde hvad enten det er til 2D/3D obj?
(hvilke funktioner bruger du til at loade textures?)

MSVC++ er absolut et genialt udviklingsmiljø (især 6.0). På grund af kompilerens optimering forekommer der dog opdateringsproblemer under kompilering. Har du prøvet at vælge \"Rebuild All\"?

Har du prøvet at lave en release-version, for at se om der er samme problem?

Jacob
Avatar billede slim Nybegynder
23. maj 2001 - 15:14 #2
hmm... godt spørgsmål!
Avatar billede hugo999 Nybegynder
26. juni 2001 - 22:48 #3
Jeg har prøvet begge forslag og det hjalp ikke.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Kurser inden for grundlæggende programmering

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester