Avatar billede hugo999 Nybegynder
21. oktober 2000 - 23:45 Der er 3 kommentarer

Remote debuging

Hey håber i kan svare på følgende spørgsmål for så er der god point at hænte.
Hvorfor vil mit directx 7.0a spil ikke loade textures (.dds) når jeg kører remote debuging (MSVC6.0). Spillet loader fint .bmp filerne til de andre \"surfaces\" men ikke mine textures til 3d objekterne. Hvis man kører debug .exe-filen fungerer det fint men så snart man starter remote debug er de væk.
Avatar billede jpk Nybegynder
23. oktober 2000 - 09:20 #1
Angiver du stien til dine textures på samme måde hvad enten det er til 2D/3D obj?
(hvilke funktioner bruger du til at loade textures?)

MSVC++ er absolut et genialt udviklingsmiljø (især 6.0). På grund af kompilerens optimering forekommer der dog opdateringsproblemer under kompilering. Har du prøvet at vælge \"Rebuild All\"?

Har du prøvet at lave en release-version, for at se om der er samme problem?

Jacob
Avatar billede slim Nybegynder
23. maj 2001 - 15:14 #2
hmm... godt spørgsmål!
Avatar billede hugo999 Nybegynder
26. juni 2001 - 22:48 #3
Jeg har prøvet begge forslag og det hjalp ikke.