Avatar billede julieh Nybegynder
19. december 2002 - 11:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Låse noget af dokumentet

Jeg har en skabelon, hvor jeg har en userform hvor man taster navn, adresse osv. ind
så kunne jeg godt tænke mig at lave en form hvor man kan lave en rullemenu så man kan vælge mellem med venlig hilsen og regards, men det kræver at jeg låser dokumentet, men det går jo ikke hvis man samtidig skal kunne skrive et brev i den her skabelon.
er det muligt kun at låse den form med rullemenuen ?
(eller er det en drop down ting...)
Avatar billede tubber Juniormester
19. december 2002 - 12:56 #1
øøøhm er det et word doc ?
Avatar billede julieh Nybegynder
19. december 2002 - 13:27 #2
åh ja hov.... det er i word
Avatar billede tubber Juniormester
19. december 2002 - 16:31 #3
Det kan man ikke altså låse en del af et dokument, det du skal gøre er at låse det, og der der skal udfyldes der skal du lave et indtastningsfelt.

Du kan lave et indtastningsfelt med CTRL+F9 eller i Indsæt, du får flest valgmuligheder oppe i indsæt felt/insert field

/Tubber
Avatar billede julieh Nybegynder
11. februar 2003 - 13:01 #4
hmm kan ikke få noget tilat fungere, dropper ideen, og løser det på en anden måde.