Avatar billede shogun68 Nybegynder
18. december 2002 - 23:56 Der er 8 kommentarer

Manual og drivere til bundkort type P58VMG

Er der nogen der ved hvor man kan få manual og drivere til dette bundkort "P58VMG" har fundet ud af at det er fra en producent som hedder Gemlight.... fulde navn på bundkortet er GMB-P58VMG. Køre med AMD 400 MHZ socket 7 procssor.

På forhånd tak.

p.s. hjemmesiden hvor man skulle finde info om dette motherboard findes ikke mere.....
Avatar billede hub Nybegynder
19. december 2002 - 00:01 #1
http://www.google.com/search?q=GMB-P58VMG&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=  Som du kan se, har jeg bare søgt på din info, men der kommer kun Pentium boards op??
Avatar billede shogun68 Nybegynder
19. december 2002 - 00:11 #2
Ja jeg ved det men det er altså en AMD der sidder i og den kan starte op. Har da også fundet sidder der viser at det er en AMD der passer der i. Mangler bare lidt mere info, så jeg kan sætte det op drivere, og hvordan jeg resetter bios.....

http://www.gemlight.com.hk  skulle være hjemmesiden for bundkortet. men har været ned i mindst 3 dage....
Avatar billede hub Nybegynder
19. december 2002 - 00:15 #3
Gemlight er muligvis lukket, det er ikke til at vide.
Reset BIOS: Tag batteriet op af kortet og kortslut + og - siden af holderen med en skruetrækker. (Tag strømmen fra maskinen imens)
Drivere: prøv at installere et styresystem, det burde være tilstrækkeligt. Hvis der sidder et VIA chipset på, så kan du evt. installere VIA's 4in1 drivere, men kun hvis der er problemer.. Noter lige harddiskens data ned før du resetter BIOS
Avatar billede shogun68 Nybegynder
19. december 2002 - 00:19 #4
Tak skal du ha.... mangler kun lige hvordan man plugger stik på til div dioder og kontaker, da der intet står på dette kort "normalt står der rst. ovs." men ikke her...
Avatar billede hub Nybegynder
19. december 2002 - 00:21 #5
Mht. det sidste: prøv dig bare frem med trial&error metoden. Der kan ikke ske noget ved det, da spændingen er meget lav..
Avatar billede shogun68 Nybegynder
19. december 2002 - 00:21 #6
Ok hvordan er det nu man giver point??? så skal du få dem
Avatar billede hub Nybegynder
19. december 2002 - 00:23 #7
Jeg lægger et svar så du kan give point, men vent bare til det hele spiller-det haster ikke. Du kan jo lige droppe et par linjer her fra din nye maskine :-)
Avatar billede shogun68 Nybegynder
19. december 2002 - 00:26 #8
Den er i vinkel :-)