Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
18. december 2002 - 19:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MUSSE TEST ! ! !

Hej Alle !
Jeg er i den situation at jeg skal ud købe en mus (udelukkende til gaming), og jeg står og vagler mellem en <Logitech mx500 optical mouse> og en <Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0>, på EDBpriser ligger de meget tæt og der blir sagt både positive og negative ting om begge mus´, så nu vil jeg hører om én af jer kender til en test hvor begge disse mus er med.

På forhånd tak fra Simon Larsen
Avatar billede nitte Nybegynder
18. december 2002 - 19:12 #1
Til gaming  <Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0> :D intet er bdre , evt køben steelpad eller sort icemat :) så er det der :D
Avatar billede bustermaniac Nybegynder
18. december 2002 - 19:16 #2
har selv to m$ mus. den originale intellimouse explorer og wireless desktop wheelmouse (den med det trådløse tastatur). Den første virker upåklageligt og har gjort det i laaang tid (et par år eller noget?). Den anden er fra lige før sommerferien og jeg har droppet at bruge den. Den sidste er forresten ikke optisk og den første er ikke trådløs.

Til sidst ville jeg nok gå efter en logitech, da jeg har hørt meget bedre om dem.
Avatar billede bustermaniac Nybegynder
18. december 2002 - 19:18 #3
har lige snakket med en af mine venner, som spiller CS. Han synes at du skal køb den fra m$. http://www.microsoft.com/hardware/mouse/wie_info.asp
Avatar billede bustermaniac Nybegynder
18. december 2002 - 19:18 #4
og så skal den for alt i verden ikke være trådløs til spil.....!
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
18. december 2002 - 19:20 #5
Er der ikke en der kender til en TEST med disse to mus
Avatar billede mr-bob Nybegynder
18. december 2002 - 20:46 #6
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=739 Intellimouse 3.0 test
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1158 Logitech MX50 test

Personligt kører jeg med en intellimouse 3.0 og har prøvet MX500. Intellimouse er helt klart mit foretrukne valg, du kan da i øvrigt også på test siden se at den har fået Hardware test's "Editors Choice" award, som den bedste gaming mus!

med venlig hilsen Mr bob
Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
19. december 2002 - 16:00 #7
med hensyn til musse måtte  så køb ikke steelpad eller icemat køb heller
en func måtte til intellimouse 3.0 samt noget teflon tape så får man ikke noget der køre bedere :=D kender en der kan puste sin mus hend over måtten  det er fedt