Avatar billede fortes Nybegynder
18. december 2002 - 16:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 dc'er

Jeg har en 2000 adv. server som DC, og ønsker at tilføje en til. jeg har nu installeret den anden server og den peger på server1's DNS. når jeg kører dcpromo, så kommer jeg godt igang med at flytte server2 til server1's domæne. derefter nægter den mig adgang, den siger at brugernavn og password ikke har tilstrækkeligt sikkerhedsniveau på trods af at min bruger er medlem af enterprise admins. er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede kmjensen Nybegynder
18. december 2002 - 16:32 #1
Skriver du under DCPROMO at den skal være i et eksisterende domæne ??
Avatar billede fortes Nybegynder
18. december 2002 - 16:36 #2
ja, jeg sætter prik i "additional DC in a existing domain"