Avatar billede kurtbrian Nybegynder
18. december 2002 - 14:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Keyboard og mus fryser.

Jeg har et mindre problem med min XP maskine.

Nogle gange lige efter jeg har startet den op så fryser mit keyboard og min mus.

Selve windows kører stadig for winamp spiller lystigt videre.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede ladyhawke Novice
18. december 2002 - 14:27 #1
Er det trådløst? i så fald tjek batteri status...

ellers tjek drivere/reinstaller
Avatar billede kurtbrian Nybegynder
18. december 2002 - 14:27 #2
og jeg burde måske lige indskyde at jeg bliver nød til at genstarte med resetknappen, den kommernemlig ikke igang igen, lige meget hvor lang tid jeg venter.
Avatar billede kurtbrian Nybegynder
18. december 2002 - 14:29 #3
min mus er

men mit keyboard er med hale så jeg tror ikke det harnoget med det at gøre - men jeg skulle måske prøve at finde en ny driver til min mus
Avatar billede ladyhawke Novice
18. december 2002 - 14:30 #4
begge dele kan være driver probs... Prøv evt. en repair af win XP og/eller opdatering
Avatar billede articfruit Nybegynder
18. december 2002 - 14:40 #5
Prøv også lige at opdatere dine drivere til dit grafikkort...
Avatar billede ladyhawke Novice
18. december 2002 - 14:41 #6
hmm du er hurtig, har du allerede lavet en repair?
Avatar billede kurtbrian Nybegynder
18. december 2002 - 14:41 #7
kan det være mit grafikkort?

lyder mærkeligt men jeg prøver at se okm det hjælper.

jeg vender frygteligt tilbage med point, hvis det hjælper
Avatar billede kurtbrian Nybegynder
19. december 2002 - 14:22 #8
jeg tror faktisk det har hjulpet at få opdateret mine drivere

så Ladyhawke his du kommmer med et nyt savr har jeg nogle point til dig...:)
Avatar billede ladyhawke Novice
19. december 2002 - 14:27 #9
OK, jeg svarer lige igen :o)
Avatar billede ladyhawke Novice
19. december 2002 - 14:28 #10
Det er i hvert fald møg hamrende irriterende når det ikke virker...