Avatar billede basoda Nybegynder
18. december 2002 - 13:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sjov til Borland C++

Er her nogen herinde der har links til sider, hvor man kan finde kilde-koder til at spille musik (Igennem Pc Speakeren) i Borland 3.1?
Avatar billede initializing Nybegynder
18. december 2002 - 14:02 #1
www.hotscripts.com er der en masse til C/C++
Avatar billede basoda Nybegynder
18. december 2002 - 14:05 #2
Kan ikke finde nogen melodier...
Avatar billede jpk Nybegynder
18. december 2002 - 14:08 #3
Du kan bruge funktionen Beep til at generere lyde ved forskellige frekvenser...

BOOL Beep(
  DWORD dwFreq,      // sound frequency
  DWORD dwDuration  // sound duration
);
Avatar billede borrisholt Novice
18. december 2002 - 14:09 #4
Send en mail til Jens@Borisholt.com så har jeg noget kode der kan !

Det er godt nok Delphi kode, med da 95% af det er Assembler skulle det være nemt nok at få over i C++

Jens B
Avatar billede basoda Nybegynder
18. december 2002 - 14:13 #5
borrisholt >>> Er gjort...
jpk >>> Jeg vil gerne have kilde koder... Det vil jo nok tage mig en evighed at programmere Pippi Langstrømpe.
Avatar billede basoda Nybegynder
18. december 2002 - 14:15 #6
borrisholt >>> Du har desuden skrevet en forker mailadresse. Jeg kunne tænke mig til at det skulle indeholde to r...
Avatar billede jpk Nybegynder
18. december 2002 - 14:16 #7
Det ved jeg nu ikke, du kan jo oversætte toner direkte til frekvenser og så sætte et tidsinterval på, det kommer du jo nok til at gøre alligevel...
Avatar billede borrisholt Novice
18. december 2002 - 14:18 #8
Yepper Jens@Borrisholt.com

Jens B
Avatar billede basoda Nybegynder
18. december 2002 - 14:19 #9
Tak til borrisholt...
Avatar billede basoda Nybegynder
18. december 2002 - 14:21 #10
borrisholt >>> Kan du ikke bare skrive et svar, så jeg kan give dig pointsne...
Avatar billede borrisholt Novice
18. december 2002 - 15:14 #11
:-)