Avatar billede korup Nybegynder
18. december 2002 - 09:58 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Logo

Hej

Er der nogen der kan lave et flot logo?
Jeg skal bruge et logo til min viksomhed Kørup IT.
Er der nogen der har nogle ideer.
Gerne lidt anderledes.

/korup
Avatar billede korup Nybegynder
18. december 2002 - 10:00 #1
Logoet skal gerne være en smule aflangt.
Med andre farver end blå.
Gerne en streg af en eller anden kraftig og markant farve.

/korup
Avatar billede zerocrash Nybegynder
18. december 2002 - 10:23 #2
Har du en hjemmeside Kørup? Fordi så ville det være nemmere at danne sig et indtryk...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. december 2002 - 10:24 #3
Er det dit website? http://www.korupit.dk/

Hvis du vil virke professionel, så burde du betale for et nyt website. Samt et professionelt coporate image, hvor der bla. indgår et logo.

/per
Avatar billede zerocrash Nybegynder
18. december 2002 - 10:28 #4
Har du evt. nogle referencer?
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
18. december 2002 - 10:29 #5
Så GO:
http://www.wingteam.com/slave.htm

Skriv hvis dete ikke er HELT som du ønsker ;-)

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede korup Nybegynder
18. december 2002 - 11:16 #6
hoejrup> Siden www.korupit.dk er bare hurtigt bixet sammen for ikke kun at have en tom side. Arbejder på noget bedre.

ramsings.dk> Ikke helt hvad jeg tænkte. Noget med et tegn som man kan forbinde med firmaet.

Det er meningen at jeg skal bygge min nye side op efter mit nye logo..

/korup
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
18. december 2002 - 11:51 #7
Altså det du ønsker er bare en anderledes streg der ikke er blå der skal være et aflangt flot tegn.
Er du sikker på du ved hvad du vil
??????????????????????????????????????????????????????????????

Ho ho ho.. ;-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. december 2002 - 12:20 #8
Website efter logo? Tja, så har du sikkert fået et weekends kursus i webdesign. Men det overlever du ikke på i længden, for verden har ændret sig meget siden 1994-1995...

Måske skulle du tage et kursus i grafisk fremstilling, så du
kan forbedre dine muligheder. Desuden ville du vide at man ikke
anvender et logo, som udgangspunkt for et grafisk layout.

/per
Avatar billede Kengun Praktikant
18. december 2002 - 12:30 #9
Avatar billede korup Nybegynder
18. december 2002 - 12:38 #10
kengun> det er bedre, det bedste jeg har set indtil videre :)

/korup
Avatar billede koed Nybegynder
18. december 2002 - 19:16 #11
De priser i har inde på jeres side.

http://www.korupit.dk/index.jsp?side=priser

Er det seriøst ? :) eller er det også bare en hurtig sammen bixning ?
Avatar billede zerocrash Nybegynder
19. december 2002 - 07:50 #12
Lyder det her bekendt:
"Yderst rimelige priser" <- Uddrag fra din hjemmeside

-- som svar på koeds indslag!
Avatar billede korup Nybegynder
19. december 2002 - 08:51 #13
koed> de priser er seriøse, hvorfor det, er det for billigt / dyrt?

/korup
Avatar billede zerocrash Nybegynder
19. december 2002 - 09:51 #14
Korup > Lad mig svare for mig selv...

"1. Hjemmeside med præsentation af firma.
Priser fra: 9.995 + moms" er ikke lige hvad jeg forventer når at jeg søger efter et webdesign-firma! Jeg kender mange mennesker som laver hjemmesider + extra scripts + præsentation til UNDER 3.000kr. incl. moms! Derfor synes jeg at dine priser er YDERST urimelige
Avatar billede soelver Nybegynder
19. december 2002 - 15:06 #15
Avatar billede koed Nybegynder
20. december 2002 - 08:22 #16
XMA ---->  Jeg syntes at det er MEGET dyrt. Men jeg kan da godt se at i så ikke behøver at have ret mange kunder for at få det til at løbe rundt :)

Men hvis du kigger lidt rundt på andre webdesign firmaer, så vil du også se at dine priser er 2 til 3 gange højere. :)

/koed
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
20. december 2002 - 09:03 #17
Hvis jeg nu lægger lidt ekstra, kan jeg så få en hjemmeside der er lige så flot som din, eller er det for meget at forlange for 15 - 20.000,-?
Avatar billede koed Nybegynder
21. december 2002 - 08:54 #18
hvilken side vil du have lavet for 15-20.000,- ?
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
21. december 2002 - 09:14 #19
L O L    MY BUT OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede koed Nybegynder
22. december 2002 - 00:21 #20
Der er sq da ingen grund til at være ond her.

Der kunne da sagtens være en eller anden, der kunne finde på at give så mange penge for at få lavet en side.

...
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
22. december 2002 - 10:23 #21
UNDSKYLD!!  GO´ JUL - og fred blandt mennesker ;-)
Avatar billede koed Nybegynder
22. december 2002 - 10:34 #22
THATS THE CHRISTMAS SPIRIT !!!!

i lige måde. :)