Avatar billede dexo Nybegynder
17. december 2002 - 12:38 Der er 2 kommentarer

Gameport problemer

Jeg har et problem med en bekendt's pc , han har en game port der ikke virker på et onboard lydkort (ASUS TUSEL2-C) som ikke virke , jeg har prøvet at sætte et andet lydkort i dog uden held og jeg har prøvet at instalere windows igen uden held , er der nogle der har nogle gode ider
Avatar billede alexanderan Nybegynder
17. december 2002 - 12:41 #1
Jeg håber at det her hjælper:
Du siger at hans lydkort er on-board. Så sidder det på bundkortet.
Ude i BIOS-opsætningen skulle der være et underpunkt der hedder noget med onboard sound eller noget i den stil. Det kunne være at den var slået fra!
Ellers prøv at finde en opdatering til din bios.
:-)
Avatar billede dexo Nybegynder
17. december 2002 - 12:45 #2
Har desvære prøvet dette også menuden held , jeg har også prøvet med et andet lydkort