Avatar billede rotne Nybegynder
17. december 2002 - 10:19 Der er 9 kommentarer

Kategorier efter interesse

I http://www.eksperten.dk/spm/295264 anførte jeg, at jeg gerne ville kunne se de kategorier, jeg har interesse i, og ikke de andre. Som påpeget af cms opnår man kun, at underpunkterne forsvinder på forsiden www.eksperten.dk og ikke, at tingene ændrer sig på www.eksperten.dk/kat0. Det er efter min mening aldeles ubrugeligt.

Jeg har set forslag om længere liste af nyeste spørgsmål. Det vil til en vis grad dække mit behov. Der er dog ikke nogen, der har reageret på de seneste forslag af den slags.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2002 - 10:33 #1
Det er nok fordi admin har vigtigere ting at tage sig til :)
Avatar billede rotne Nybegynder
17. december 2002 - 10:45 #2
Det har jeg fuld forståelse for, men det er lidt frustrerende at stille forslag og så ikke få svar. Admin/co-admin kunne indsætte en standardkommentar såsom "Kære bruger. Tak for dit forslag til forbedring af Eksperten. Vi gennemgår indkomne forslag på vores månedlige (?) møder og beslutter dér, om der er nogle, vi vil iværksætte. Venlig hilsen Eksperten."

Men tak for din respons. Det er muligvis det samme, admin/co-admin ville anføre, hvis de kiggede forbi.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
17. december 2002 - 10:57 #3
john_stigers >>
Hvad er vigtigere end kundernes (brugernes) krav for at være med til fortsat at føre E videre?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. december 2002 - 11:02 #4
Der er såmænd mange ting - for det første er der på det seneste kommet en del mere trafik, hvorfor der har været lidt server problemer. Det skal løses først.

Dernæst ved jeg at der ligger en alenlang liste hos admin med ønsker fra os brugere. Deriblandt garanteret også dit.

Jeg kan godt forstå at det virker frustrerende når der ikke sker ret meget, men der er nok ikke andet at gøre end at være tålmodige :)

Der arbejdes på højtryk..
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
17. december 2002 - 11:07 #5
synes måske det er en fejlpriotering, at de vælger at reklamere så brutalt for E, hvorefter de finder ud af at HW'en ikke kan trække det...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. december 2002 - 11:09 #6
Det er jo ikke noget der ikke kan løses..
Avatar billede rotne Nybegynder
17. december 2002 - 11:11 #7
Hej pelkjaer.

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at admin og de mange co-admins arbejder på højtryk (og tak for det). Og problemerne med serveren turde være alle bekendt. (Det er jo egentlig et vældig godt tegn, at der er øget trafik).

Der ligger heller ikke megen kritik bag min luftede frustration. Men en ganske kort bekræftelse af, at de har læst forslagene, ville være rigtig rar.

På det seneste synes jeg dog desværre, det tyder på, at de fleste forbedringer kommer på betalingsudgaven af Eksperten. Fred være med det, - jeg har bare ikke helt vænnet mig til at betale for internettet.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. december 2002 - 11:13 #8
rotne>>Jeg tror bestemt du kan regne med at dine forslag bliver set samt overvejet.
Avatar billede rotne Nybegynder
17. december 2002 - 11:15 #9
Jeg forestiller mig da også, at hvis jeg selv sad i situationen, ville jeg overvåge forslagskassen nøje.