Avatar billede flemming_h Nybegynder
16. december 2002 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WinNT skal logge på en Win2K server med Kixtart..

Hej
Jeg har et problem i Kixtart, som håber nogen kan hjælpe mig med.

Når jeg logger på med en win 2000 virker det, brugeren får de mapper de skal have både gruppe mapper og bruger mapper, men når jeg så logger på med en WinNT får brugeren ikke de mapper som står under bruger eller Grupper, de får nogle andre mapper som" alle " skal have, det er samme bruger profil jeg logger på med..
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
18. december 2002 - 14:42 #1
Bruger du nogle environment-variabler som er forskellige fra W2K til NT?
Avatar billede flemming_h Nybegynder
18. december 2002 - 14:56 #2
Nej ikke rigtigt, det skulle jo kunne virke uden, men jeg kan jo bare bruge det hvis det er det der skal til..???
Avatar billede meier Nybegynder
19. december 2002 - 10:53 #3
Hvor svært kan det være ????
Avatar billede flemming_h Nybegynder
19. december 2002 - 10:55 #4
Svaret er fundet, men da jeg ikke kan stoppe dette spørgsmål må jeg bare give point..
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. december 2002 - 10:59 #5
hvorfor i alverden giver du ham 200 point for et tåbeligt svar der ikke bragte et svar.
For en anden gangs skyld kan du selv afgive et svare og acceptere det, så får du pointene igen og får lukket spørgsmålet.
Avatar billede flemming_h Nybegynder
19. december 2002 - 11:24 #6
Jeg kunne ikke finde et sted hvor jeg kunne lukke dette spørgsmål, og tænkte ikke lige på at jeg selv kunne give et svar...
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. december 2002 - 11:48 #7
bare ærgerligt, men så burde meier give dig pointene igen, hvor svært kan det være?