Avatar billede p2 Nybegynder
16. december 2002 - 02:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedste sorround forstærker til 2000,-

Hej!
Jeg skal have en _ny_ sorroundforstærker til max 2000,-
Det skal være "mærkevare" - altså ikke United, Yamada eller lignende.
Den skal bruges i en lille stue (20 m2) og kunne spille højt nok til en lille fest.

Hvad skal jeg kigge efter, og hvor skal det købes?

- Jeg ønsker ikke svar som "www.shopman.dk", "www.hifiklubben.dk" og "spørg dun hifi forhandler" da jeg godt kender alt der det, men ønsker vejledning og erfaring!
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
16. december 2002 - 02:56 #1
Jeg bruger selv en NAD c300 forstærker, og jeg syndes at den kan det som mand nu har brug for. til forstærkeren bruger jeg 2 cerwin vega AL1000 højttaler og det virker.

Så mit råd er en NAD c300 forstærker.
Avatar billede p2 Nybegynder
16. december 2002 - 03:00 #2
aalborgbyen:
Jeg kender god NAD, men den forstærkde du nævner er desværre ikke i sorround.
Avatar billede hcma Novice
16. december 2002 - 12:13 #3
Gå Bilka, Føtex, A-Z, OBS eller andet og se hvad de har af billige recievere.
Jeg har selv købt en JVC RX-5000R på tilbud til kr. 2000,- i Føtex og den har alle de features du efterlyser. Samtidig er den rigelig kraftig til dit brug ( 100W pr. kanal RMS)
Jeg har selv tilsluttet bl.a. 2 stk. 3-vejs fronthøjttalere på hver 200 W (ægte DIN-Watt)
Avatar billede p2 Nybegynder
16. december 2002 - 21:25 #4
Hvilke hjemmesider skal jeg kigge på, for at finde forstærkere i denne prisklasse?
Avatar billede hcma Novice
17. december 2002 - 00:21 #5
Kig i tilbudsaviserne fra Merlin, Fona, Fredgaard, Bilka o.s.v. eller endnu bedre. Støv forretningerne igennem.
Avatar billede p2 Nybegynder
17. december 2002 - 22:24 #6
luk