Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
15. december 2002 - 23:27 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Freelance webdesignere søges!

E-Builder.dk søger i øjeblikket nye folk i forbindelse med en større udvidelse af vort team.

Allerede nu ligger der opgaver klar - primært grafiske såsom flash-designs, portal-design og meget andet spændende...

Vi vil gerne modtage ansøgninger med vedlagt referenceliste + CV og der er mulighed for senere fastansættelse... Vi glæder os til at høre fra jer...

Ansøgning sendes til: moj@e-builder.dk

På forhånd tak!
Avatar billede schaefner Juniormester
15. december 2002 - 23:31 #1
i søger ingen programører?
Avatar billede brink99 Nybegynder
15. december 2002 - 23:37 #2
Vi er et lille firma som er meget interesseret. kik ind på www.bazz.dk
Herefter kan vi aftale et uforpligtende møde

hilsen
mikael larsen
BAZZ
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
15. december 2002 - 23:41 #3
Det vi mest søger er folk til udvikling af grafiske præsentationer i verdensklasse - se f.eks. www.dad.dk som er vores seneste reference.

Se også www.e-builder.dk for flere referencer og evt. se hvilken stil vores nuværende designere arbejder med.
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
15. december 2002 - 23:42 #4
jeg er frisk  - www.schnitz.dk
Avatar billede brink99 Nybegynder
16. december 2002 - 00:02 #5
Jeg har set et par af dine referencerog jeg mener ikke  at det skulle være noget problem. Jeg syntes vi skal snakke om det.

hilsen
Mikael Larsen
BAZZ

Min kontaktoplysninger findes på hjemmesiden
Avatar billede dsj Nybegynder
16. december 2002 - 00:03 #6
Hvis i ønsker at udvide jeres opgaveområde og søger kompetencer indenfor systemudvikling, databaser eller Java/J2EE/JSP må i jo sige til...
Avatar billede cygnet Praktikant
16. december 2002 - 01:14 #7
mail sendt - ks@cygnet.dk - www.cygnet.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. december 2002 - 13:36 #8
www.dad.dk virker ikke særligt godt i IE, og er fundstændigt ubrugeligt i NS.

/per
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 11:41 #9
Jeg er medejer af et mindre firma, der helt sikkert kan hjælpe jer med nogle opgaver. I kan se mere på hjemmesiden www.device.dk, hvis du har brug for mere/andet materiale kan du bede om det og så kan jeg sende dig noget.

MVH
Ole Jørgensen
Device.Webbureau
Avatar billede Himbear Nybegynder
20. december 2002 - 07:55 #10
Jeg sender mail senere i dag!
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. december 2002 - 21:25 #11
Mailen skulle være på vej nu! Beklager forsinkelsen, men min computer har været død i et par dage.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 13:56 #12
Du har accepteret mit svar, men jeg har ikke hørt noget fra jer???