Avatar billede snowcat Nybegynder
15. december 2002 - 11:12 Der er 62 kommentarer og
1 løsning

Scooter stop :o(

Hejsa undskyld jeg spørg om dette her, men jeg har et lille problem, jeg er til LAN, og min scooter har stået uden for inat, også gider den SLET ikke at starte :o( - Den har fuld olie og fuld benzin på...... - og batteriert sux - så jeg bruger Kickstarter og bare går amok men den tænder ikke andet end 2 sec også går den død :o(, jeg har en PGO PMX Sport en der vil hjælpe mig.....
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:16 #1
Den laver garanteret udvendig tændning. Tag tændrørshætten af og tør den og tændrøret grundtigt af, så det er 100% tørt og prøv så at starte iden...
Avatar billede sukos Juniormester
15. december 2002 - 11:16 #2
virus? :O)
Nej, tjek at tændrøret er ok.
Hvad me dat SKUBBE den igang?
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:17 #3
Tændrørshætten skal selvfølgelig tøres indvendigt...
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:17 #4
sukos>>>
Tosse... Man kan ikke skubbe en scooter med slyng kobling igang...
Avatar billede snowcat Nybegynder
15. december 2002 - 11:18 #5
Arrgh hæh... jeg er computer nørd hæh... hvordan setr sådan en ud hæh..
Avatar billede sukos Juniormester
15. december 2002 - 11:19 #6
ja, jeg var nu osse til PUCH 3gear eller YAMAHA evt. en HONDA

23 år siden! :O)
Avatar billede snowcat Nybegynder
15. december 2002 - 11:20 #7
hæh... hvor sidder den der tændrørsting ?
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:21 #8
Hjælper dig alt hvad jeg kan over icq.. :)
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:23 #9
Tændsrørshætten sidder nedenunder knallerten. Det er en hætte med en ledning på, som sidder fast på tændrøreret og laver strøm...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. december 2002 - 11:23 #10
Nu du er der så tag lige papiret væk, som blev sat på inat, da nogen ville drille dig.

Nej det ved jeg jo ikke, men det var en fed joke i mine unge dage at sætte et stykke papir over tændrøret og så bare klemme tændrørshætten på igen.
Og nul gnist.
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:33 #11
Tommy, kunne du bruge mine svar over icq til noget? :)
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:35 #12
Det er da vist ikke helt lovligt det her???!!!
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:37 #13
Hvad er ikke helt lovligt? Seriøst, hvad er i for nogle points freak.. For min skyld må tommy da beholde sin points.. Nu må i kraftedme holde op..
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:37 #14
snowcat>>>
Hvis ikke du skriver zethcom's rigtige løsning her. Så anmelder jeg dig
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:38 #15
Pointfreak? Idiot... Han skal da nok fortælle dig det..
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:41 #16
snowcat>>>
Læs: http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.12/13...
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:43 #17
12. tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

13 tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:43 #18
Slap dog af, og lad ham komme tilbage først.. Han er lige ude og prøve det jeg sagde til ham.. Idiot.. Du er da for lamer...
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:45 #19
zethcom>>> Eftersom han har givet dig pointene må det jo have virket, og altså har han jo haft prøvet det
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:47 #20
Jamen så hør her: Jeg sagde til ham hvor chokeren sad.. og at han skulel give lidt gas, mens han kickede på kickstarteren.. + han ikke skulle lade den være i tomgang, for det vil min heller ikke når det er så koldt uden for.... Og så virkede det.. Mere simpelt kan det da ikke være? Har du da en bedre løsning? Hold du dig til en cykel min kære ven.. (Mustang man).. Over and out!
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:50 #21
Kommentar: zethcom
15/12-2002 11:37:00    Hvad er ikke helt lovligt? Seriøst, hvad er i for nogle points freak.. For min skyld må tommy da beholde sin points.. Nu må i kraftedme holde op..

Jeg tror der er fusk med her. Jeg tror at i er den samme, eller kender hinanden.
Fordi: Da det er snowcat som stiller spm'et, hvorfor skriver zethcom så sådan her???
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:52 #22
Jeg kender Tommy, men derfor må jeg da også hjælpe når jeg er på exp.dk .. Du kan fandme ikke komme og sige, man ikke må kommentere en af sine  "bekendtes" debatindlæg.. Du er for langt ude..
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:53 #23
Han kunne IKKE bruge dit svar, da det intet havde med tændrøret at gøre!
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:54 #24
Det må du da kunne fatte..
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 11:55 #25
Læs nu min kommentar.

Zeth har skrevet det som om han var snowball.

Kommentar: zethcom
15/12-2002 11:37:00    Hvad er ikke helt lovligt? Seriøst, hvad er i for nogle points freak.. For min skyld må tommy da beholde sin points.. Nu må i kraftedme holde op..
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:57 #26
Ja? Jeg er ikke lige den mest freak med de der points.. Vil du have de 100??? Jeg er da så pisse ligeglade med dem.. Men når du drejer det på den der måde, kan jeg godt se det ser forkert ud.. Men skal du ha de points???
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 11:58 #27
Noget helt andet er.. Hvis du tror mig og "Snowcat" er en og samme person, som bare sidder og overføre points.. Så syntes jeg du skal få Expertens admins, til at tjekke ip, og få oplysningerne fra tdc.. For du skal kraftedme ikke sidde og lukke sådan noget lort ud!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. december 2002 - 11:59 #28
Spørg hellere en Coadmin om hjælp til at løse denne konflikt
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 12:00 #29
Ja tak. Selvfølgelig.

Men det er vel også forkert, da jeg vel ikke gav det rigtige svar.
Jeg ville bare have dig/jer til at indrømme at der var snyd/fusk med i spillet...
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:00 #30
For min skyld gerne.. Jeg har skam intet at skjule!
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:02 #31
"Jeg ville bare have dig/jer til at indrømme at der var snyd/fusk med i spillet..." - Jamen kæreste ven, vi har ikke fusket? Jeg hjalp ham, og han kunne bruge svaret.. Og jeg skrev endda svaret her på exp.dk ... Men nej.. Men jeg syntes at du skal kontakte en coadmin, admin.. Og så får vi jo af se, hvem der har ret..
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:04 #32
mht. at du siger vi fusker.. Nårh ja, hvis der ikke var points på spil, ville du så overhovedet have klikke på linket "Scooter stop :o(".. Det tror jeg ikke, siden du sætter så meget fis igang, bare for at få points.. Men få du fat i en co-admin, så han kan tjekke oplysninger..!
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 12:05 #33
Du/i er anmeldt nu...
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 12:06 #34
zethcom>>>
I øvrigt, hvorfor bliver du egentlig så sur og prøver at spille så smart og sej, når du jo siger at du er uskylddig???
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:07 #35
Syntes du blev lidt stille ligepludselig?
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. december 2002 - 12:19 #36
Så er det vist tid til kammertonen herinde :)

Men ja, alle svar skal være tilgængelige her alle på eksperten, og derfor bedes alt fra ICQ også skrives herinde.

Det er tilladt at hjælpe sine venner/bekendte på Eksperten også, MEN det skal så foregå herinde, og ikke ved at man sidder sammen, over ICQ eller andre måder.

Husk det til en anden gang :)

Annikadk / Coadmin
Avatar billede popsy Novice
15. december 2002 - 12:20 #37
Jamen så skal jeg da gerne tage over :D

Punkt 1.: Læs reglerne, der må ikke tildeles point for en opgave løst uden om Eksperten!

Punkt 2.: Hvordan ved vi at sp. ikke var aftalt, i princippet kan i jo sidde ved siden af hinanden til Lan festen?

Punkt 3.: Læs reglerne (igen)
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:20 #38
Ja fair nok.. Men så kan du også fortælle "Mustangman", at mig og Tommy's oplysninger ikke er de samme.. Ip, osv.. Fordi, det tror han vel stadig ikke på?
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:22 #39
Ja Popsy, den er skam kommet ind i mit hoved!
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:23 #40
Jeg er satme ikke til nogen lanfest. nu må du styre dig.. og, til sådan et lanfest, har alle vel den samme ip adresse??
Avatar billede popsy Novice
15. december 2002 - 12:23 #41
:-) no hard feelings, sandsynligvis er der ikke snyd med i spillet, men i har ikke selv gjort sagen bedre.
Avatar billede popsy Novice
15. december 2002 - 12:26 #42
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone.
Hold nu op med at omgås de regler!!!
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:27 #43
hehe.. Men, jeg tror nu ikke der var blevet skabt så mange problemmer, hvis der var "0" points på spil..
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:28 #44
Ej popsy styr dig nu.. Nu smutter jeg altså.. Gider sgu ikke have ødelagt hele min dag, bare pga. et par points.. så få en co-admin til at tage dem fra mig, hvis de laver alle de problemer.. jeg fattede hvad "Annikadk" skrev, så derfor gider jeg ikke diskutere mere  om det! Hyg' jer!
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 12:28 #45
Jeg prøver lige igen:
Det er jo åbenlyst

Læs nu min kommentar.

Zeth har skrevet det som om han var snowball.

Kommentar: zethcom
15/12-2002 11:37:00    Hvad er ikke helt lovligt? Seriøst, hvad er i for nogle points freak.. For min skyld må tommy da beholde sin points.. Nu må i kraftedme holde op..
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:30 #46
GODDAMNIT!! FÅ ANNIKADK ELLER EN ANDEN COADMIN TIL AT TJEKKE OPLYSNINGER HOS TDC!!!! ELLER RING TIL DET NETPARTY, OG HØR OM DER ER EN ROBIN MED!!!! ... Over and out.. Fuck i kan pisse en af!!!
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:32 #47
Annikadk - Jeg håber du kan finde oplysninger om mig OG tommy, så ham mustangman kan få det ind i sit hoved, at vi ikke er en og samme person! På forhånd tak!
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 12:32 #48
zethcom>>>
Du fatter åbenbart ikke at du skal snakke/skrive ordenligt og pænt!!!

Eller er du ikke så gammel så din mor har lært dig det endnu??? :-) joke
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:33 #49
Nu ved jeg ikke om man må skrive url'er herinde.. Men nu er det for at vise bilelder af mig og ham.. tjek tommy's side: www.snowcat.dk og tjek min(e) www.zethcom.dk , og www.robz.dk ... Jeg beklager meget hvis man ikke må reklamere.. Og håber at annika vil slette mit indlæg så!
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:34 #50
Jamen det er jeg da ked af...??! Du er åbenbart bare så provokerende, at jeg ikke kan lade være..??.. Og du skal IKKE begynde at nævne min mor af nogen art, om det så bare er en joke..
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 12:38 #51
zethcom>>
Hehe>>>> uuhhhh hvor jeg ryster og er bange nu...
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:39 #52
Jamen kære ven, jeg truer dig ikke.. men du hentyder til jeg er barnlig? Hvordan syntes du selv din sætning lyder: "
...Eller er du ikke så gammel så din mor har lært dig det endnu??? :-) joke".. Men kan man ikke lukke dette indlæg? Jeg gider simpelthen ikke diskutere mere!
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 12:41 #53
Så lad være
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:43 #54
Jamen du bliver jo ved???? For satan ... fat dog noget!! Anikka please luk dette indlæg!
Avatar billede themustangman Nybegynder
15. december 2002 - 12:44 #55
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 12:45 #56
LOL *g*
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. december 2002 - 12:57 #57
eneste krav jeg har pt. er at der skrives hvad løsningen var.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. december 2002 - 12:59 #58
Citat:Zethcom 11:47:14
Jamen så hør her: Jeg sagde til ham hvor chokeren sad.. og at han skulel give lidt gas, mens han kickede på kickstarteren.. + han ikke skulle lade den være i tomgang, for det vil min heller ikke når det er så koldt uden for.... Og så virkede det.. Mere simpelt kan det da ikke være? Har du da en bedre løsning? Hold du dig til en cykel min kære ven.. (Mustang man).. Over and out!
Citat slut
Avatar billede initializing Nybegynder
15. december 2002 - 13:09 #59
UTroligt.. En CoAdmin lav en "fake" anmeldelse på en af brugerne (zethcom eller snowcat) og tjek den skide IP.. Er det ikke den samme IP er det slut..

Kommentar: popsy
15/12-2002 12:20:09 - Punkt 2:
Jeg kan jo også sidde og snakke i telefon med dig men ingen kan bevise det?
Avatar billede initializing Nybegynder
15. december 2002 - 13:13 #60
Og zethcom HAR skrevet svaret her.. Læs overstående kommentar fra FROMSEJ..
Avatar billede initializing Nybegynder
15. december 2002 - 13:14 #61
Dette spm kunne være afsluttet efter:
Kommentar: zethcom
som iøvrigt ligger helt oppe i toppen men themustangman VILLE absolut føre det videre.. Stop nu og hop ud i sandkassen..
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. december 2002 - 13:43 #62
anmeldelse afsluttet.
spørgmålet afsluttet.
husk blot at hjælp på E en anden gang istedet for ICQ mm.
Avatar billede zethcom Nybegynder
15. december 2002 - 16:17 #63
Jep, Fair nok!