Avatar billede benno Nybegynder
19. oktober 2000 - 15:46 Der er 8 kommentarer

text forsvinder i netscape.......

<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
<script language=\"JavaScript\">
<!--
function HEST_reloadPage(init) {  //reloads the window if Nav4 resized
  if (init==true) with (navigator) {if ((appName==\"Netscape\")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
    document.HEST_pgW=innerWidth; document.HEST_pgH=innerHeight; onresize=HEST_reloadPage; }}
  else if (innerWidth!=document.HEST_pgW || innerHeight!=document.HEST_pgH) location.reload();
}
HEST_reloadPage(true);
// -->

function HEST_findObj(n, d) { //v3.0
  var p,i,x;  if(!d) d=document; if((p=n.indexOf(\"?\"))>0&&parent.frames.length) {
    d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);}
  if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[i][n];
  for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=HEST_findObj(n,d.layers[i].document); return x;
}

function HEST_showHideLayers() { //v3.0
  var i,p,v,obj,args=HEST_showHideLayers.arguments;
  for (i=0; i<(args.length-2); i+=3) if ((obj=HEST_findObj(args[i]))!=null) { v=args[i+2];
    if (obj.style) { obj=obj.style; v=(v==\'show\')?\'visible\':(v=\'hide\')?\'hidden\':v; }
    obj.visibility=v; }
}
//-->
</script>
</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\">
<table width=\"400\" border=\"1\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
  <tr>
    <td>
      <table width=\"400\" border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
        <tr>
          <td><font face=\"Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif\" size=\"2\"><a href=\"#\" onClick=\"HEST_showHideLayers(\'Layer1\',\'\',\'show\',\'Layer2\',\'\',\'hide\',\'Layer3\',\'\',\'hide\')\">Test
            1</a></font></td>
          <td><font face=\"Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif\" size=\"2\"><a href=\"#\" onClick=\"HEST_showHideLayers(\'Layer1\',\'\',\'hide\',\'Layer2\',\'\',\'show\',\'Layer3\',\'\',\'hide\')\">Test
            2</a></font></td>
          <td><font face=\"Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif\" size=\"2\"><a href=\"#\" onClick=\"HEST_showHideLayers(\'Layer1\',\'\',\'hide\',\'Layer2\',\'\',\'hide\',\'Layer3\',\'\',\'show\')\">Test
            3</a></font></td>
        </tr>
      </table>
      <div id=\"Layer1\" style=\"position:absolute; width:394px; height:115px; z-index:1; left: 12px; top: 51px; visibility: hidden; background-color: #6600CC; layer-background-color: #6600CC; border: 1px none #000000\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Dette
        er en lille test</b></font></div>
      <div id=\"Layer2\" style=\"position:absolute; width:394px; height:115px; z-index:1; left: 12px; top: 51px; visibility: hidden; background-color: #339900; layer-background-color: #339900; border: 1px none #000000\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Dette
        er s&aring; en anden lille test</b></font></div>
      <div id=\"Layer3\" style=\"position:absolute; width:394px; height:115px; z-index:1; left: 12px; top: 51px; visibility: hidden; background-color: #006666; layer-background-color: #006666; border: 1px none #000000\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Dette
        er s&aring; en helt tredje lille test :-)</b></font></div>
      <p>&nbsp;</p>
</td>
  </tr>
</table>
<p>&nbsp;</p>
</body>
</html>
Avatar billede benno Nybegynder
19. oktober 2000 - 15:48 #1
ups kommer lige med lidt text.... =)

jeg har sån nogle lag som en gang skal blive til foldertabs men texten på lagene forsvinder i netscape og jeg kan ikke lige finde ud af at få den frem. Måske nogen der kan hjælpe
Avatar billede powell Nybegynder
19. oktober 2000 - 15:59 #2
Det er vel ikke et af de der overlapningsproblemmer, Netscape kan ikke overlappe enheder, finder lige noget dokumentation.
Avatar billede benno Nybegynder
19. oktober 2000 - 16:00 #3
måske....
kunne være lækkert hvis du havde noget om det
Avatar billede benno Nybegynder
19. oktober 2000 - 16:33 #5
jeg syntes ikke reddi jeg kunne finde noget brugbart. men det jeg søger er nok en konkret løsning på mit problem
Avatar billede codpiece Nybegynder
19. oktober 2000 - 18:57 #6
Ikke fordi jeg er expert på området, men kunne det tænkes at NS ikke kan li\' nestede kommentarer som denne her?

<script language=\"JavaScript\">
                    <!--

// Codpiece
Avatar billede benno Nybegynder
20. oktober 2000 - 10:15 #7
Nej =)
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. marts 2001 - 02:55 #8
benno >> codpiece har ret. det ekstra sæt kommentarer ( <!-- og --> ) rundt om funktionen  HEST_reloadPage()  skal væk. NS forventer at man overholder reglerne i HTML standarden.

mvh JakobA