Avatar billede mikdam Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

imac og HP 5 L

Hej med jer!

Jeg overvejer at købe den nyeste model imac og har en HP LaserJet 5L fra 1996 - kan denne bruges til imac\'en? Det er noget med at stikket ikke passer, men det skulle kunne løses med en adapter, men hvad med printerfil\'er? Jeg har været inde på www.hp.com men kan ikke gennemskue om der er drivere der kan få min \"gamle\" HP 5 L til at fungere sammen med en imac.

Er der for i øvrigt nogle der har erfaringer med imac - både for og imod?

Den ikke sagkyndige
Avatar billede cthun Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:05 #1
Mac er noget værre L...!

Jeg har selv en iMac, og den er virkelig elendig
Avatar billede powell Nybegynder
19. oktober 2000 - 15:32 #2
HP har ikke nogen driver til din LJ5L, som understøtter imac.
Avatar billede egonspock Seniormester
19. oktober 2000 - 17:51 #3
Hov hov, Det viser sig at de fleste kan bruge Apples egen Laserwriter 8 printerdriver til den slags, inden du giver op. Hvilke indgange har HP\'en?

cthun, jeg vil da gerne give en femmer og betale fragten for din iMac, hvis du synes den er så elendig!
Avatar billede mikdam Nybegynder
20. oktober 2000 - 08:57 #4
HP\'en har ikke USB stik, men et \"gammeldags\" almindeligt printerstik. Men jeg har set at man kan få et adapterstik til der kan løse dette problem.
Avatar billede macclaudio Nybegynder
28. august 2001 - 18:28 #5
Hp understøtter desværre ikke meget til mac - man kan derfor sige at HP er noget lort - jeg har både det ene og det andet liggende som ikke bliver understøttet af mac - kort , stik, brændere
m.v