Avatar billede badassjuncker Nybegynder
13. december 2002 - 03:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tvout clon twinview problem

Er der nogen der ved hvordan man kan vise PRÆCIS det samme på både TV og Monitor med et Geforce 4 TI 4600?

Ved godt at man kan clone den via Nview men så viser den kun noget af skærmen på tv´et og når man bevæger musen "scoller"/"panorer" den rund på billedet...
Lige meget hvilken opløsning man er i.

Jeg vil ha PRÆCIS der samme på BEGGE skærme SAMTIDIG, I FULD SKÆRM.

Ikke fuldskærm på den ene og kun midten af billedet på den anden.

Har prøvet med TVtool og med det kan man ikke engang vise 2 skærme af gangen... kun enten monitor eller tv.

Med min Nvidia 40.72 driver kan man kun "udvide" skrivebordet, men ikke klone det. Fatter sgu ikke at man ikke kan det.

Har sgu pisset mig af længe og vil enormt gerne ha en løsning!!

??????????????
Avatar billede hugobart Nybegynder
13. december 2002 - 04:34 #1
Prøv at køre 800*600.
Avatar billede mekaniker Nybegynder
13. december 2002 - 08:34 #2
Prøv evt. med en lidt ældre af Nvidia's drivere, evt. med Detonator driveren.

Derefter skal du ind i skærmindstillinger, og i avanceret, og i Nview or her skal du vælge klon.
Nederst vælger du så skærm 1 til at være analog skærm  og skærm 2 til tv.
Så trykker du på skærm 2 og vælger enhedsindstillinger, og vælg outputenhed.
I det skærmbillede der kom frem skulle du gerne kunne vælge skift format.
Her skal formatet være PAL G

Husk at opløsningen skal ned i 800x600

//Mekaniker
Avatar billede badassjuncker Nybegynder
13. december 2002 - 11:23 #3
ja det er jo PRÆCIS hvad jeg gør... stadig samme problem...bortset fra jeg ikke gider at køre med gamle drivere, jeg de nye er mærkbart bedre.
Derimod hvis jeg vender om på skærmene og gør tv til PRIMÆR i 800*600 ser det ud til at lykkes...bortset fra at OpenGL så bare ikke kan findes. og den kun kører i 60 hZ på skærmen.??? fatter sgu ik.
Avatar billede triumph23 Nybegynder
16. december 2002 - 16:57 #4
installér den sidste nye driver
gå ind i skærm indstillinger> indstillinger>avanceret>tryk på fanen Geforce 4 4600>nview, hvor du laver en klon>overlay farvekontrol>vælg sekundær skærm....

så sq den være der, dér!
Avatar billede badassjuncker Nybegynder
16. december 2002 - 20:53 #5
Nej triumph23... det er jo det jeg skriver: Ja den kloner det på den måde...men det er ikke fuld skærm på TV...kun ca midten af billeder...og når man bevæger musen scoller den rundt på skærmen...og selv om det kun er 800*600.. det bliver de faktisk bare værrere af
Avatar billede badassjuncker Nybegynder
07. januar 2004 - 12:37 #6
lukker det her