Avatar billede danielks Nybegynder
12. december 2002 - 19:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hit booster

Jeg skal bruge nogle hit boostere, og det skal ikke være ligesom fastfreeway hvor man skal trykke sig videre til næste side for at tjene point... det skal køre automatisk, og der skal ikke være et limit for hits pr. dag eller sådan noget...
de 100 point bliver fordelt blandt de bedste svar...

jeg har allerede freehits, megahits, autohits & autobooster...
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. december 2002 - 19:17 #1
Et spørgsmål: Hvad er det man får ud af det? En tæller der står på et højere tal end det reele? Hvad kan det bruges til?
Hits i sig selv er vel umildbart ikke noget værd?
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
13. december 2002 - 19:16 #2
Her finder du alle som er på nettet http://www.newstartpages.com/
Avatar billede danielks Nybegynder
24. december 2002 - 13:51 #3
aalborgbyen> kan du komme med et godt bud, hvor de understøtter Popup mm... ???
Ellers lukker jeg bare spg'et....