Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
12. december 2002 - 03:11 Der er 4 kommentarer

Hjælp mig med idéer til 2cwd.dk

Jeg håber at der er nogen som kan komme med nogle gode idéer til www.2cwd.dk

Siden er en ny portale på dansk og engelsk.

Der er noget som den ikke har, og det er ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. december 2002 - 03:15 #1
tja  jeg kunne godt forestille mig hvor uoverskuelig den vil blive på et tidspunkt hvis alle links skal være på forsiden :)
Så en mere struktureret opbygning ville være at foretrække. Syntes allerede nu den er meget forvirende.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. december 2002 - 03:20 #2
ahh det er kun de 4 første link  :)
Men aligevel nogle bredere kategorier så  feks.  medier  hvor du kan have aviser, tv, radio  osv.    eller formidling  eller hvad det kan hedde  så vil  aviser, tv, radio osv. komme i under kategorier derefter.

Underholdning    Over kategori
Chat    under kategori
Mobil    under kategori
Dating  under kategori
og hvad det nu kan være

Håber du forstår :)
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
12. december 2002 - 03:24 #3
Det næste bliver nok under kategorier så start siden ikke bliver så stor
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
12. december 2002 - 03:25 #4
jeg siger mange tak med det som i er kommet med :)