Avatar billede trazz Nybegynder
11. december 2002 - 22:36 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

TV-out

Hey eksperter.. Jeg har i meget meget lang tid kørt med de samme drivere til mit Geforce 4 Mx420 kort.. og tvout har fungeret perfekt uden problemer.. Så ser jeg på nvidias hjemmeside at der er kommet nye drivere (nogen som er udkommet den 3 december) .. jeg henter dem, afinstallere de andre og installere disse.. Nu er der overhovedet ikk hul igennem til tv out.. kan ikk få noget signal på tv'et, lissom jeg plejer.. den siger noget rundll fejl nogle gange.. hvad kan det skyldes ? ..
Avatar billede quatrix Nybegynder
11. december 2002 - 22:39 #1
Kan ske driveren ikke funker som den skal. Eller Dit windows ikke kan kapere den driver. Men hvorfor instalere en ny når den anden virkede godt nok ?
Avatar billede tkmbh Nybegynder
11. december 2002 - 22:41 #2
Ja prøv at hente en driver der lige er en tak ældre end den nyeste
Avatar billede trazz Nybegynder
11. december 2002 - 22:41 #3
Well .. Altid godt med fornyelse ? .. Og så sad jeg og spillede need4speed hot pursuit 2 forleden og syns ikk det kørte VIiiildt godt.. så derfor ville jeg oze prøve en driver-update.. men det er ikk godt mit tv-out døde..  Kan jo ikk leve uden at se film og serier på widescreen  :)

- Skal siges har WinXP proff..
Avatar billede trazz Nybegynder
11. december 2002 - 22:42 #4
Til tkmbh - Prøvede at hente en ældre driver og inst den. kan stadig ikk få hul igennem. :/ orker næsten ikk at formatere..
Avatar billede slaski Nybegynder
11. december 2002 - 22:43 #5
Hvad hedder den driver i køre med ?
Avatar billede tkmbh Nybegynder
11. december 2002 - 22:43 #6
Når du siger du afinstallerede driverne. Hvordan gjorde du så?
Avatar billede quatrix Nybegynder
11. december 2002 - 22:44 #7
Kan være der er nogle filer der ligge og genere men har du ikke den gamle driver ?
Avatar billede trazz Nybegynder
11. december 2002 - 22:46 #8
Har ikke den "Helt gamle" mere.. Desværre.. - Kunne oze godt forestille mig der lå nogle filer og generede.. Men så er det jo bare hvilke det liiige er..
Avatar billede slaski Nybegynder
11. december 2002 - 22:48 #9
Prøv at hente den nye Detonator 41.09 på www.nvidia.com
Avatar billede trazz Nybegynder
11. december 2002 - 22:50 #10
Det er så den der har givet alle problemerne..
Avatar billede trazz Nybegynder
11. december 2002 - 22:53 #11
-->tkmbh Afinstallere Nvidia i Add/remove programs i control panel ..
Avatar billede slaski Nybegynder
11. december 2002 - 22:54 #12
Hvilket styresystem køre du med
Avatar billede trazz Nybegynder
11. december 2002 - 22:57 #13
Slaski - som skrevet før - WinXP prof
Avatar billede slaski Nybegynder
11. december 2002 - 22:58 #14
OK. Jeg forstår det ikke der ingen problemer med den driver. prøv at check om det kabel sidder i dit TV-Out stik
Avatar billede tkmbh Nybegynder
11. december 2002 - 23:00 #15
Har du været inde i din skærmopsætning og vælge at tv-out skal være i brug?
Avatar billede quatrix Nybegynder
11. december 2002 - 23:00 #16
kan os ske det er dit windows der fucker... det er sket før. Kender en del der har haft problemer med "opdatering" af drivere