Avatar billede manon Nybegynder
11. december 2002 - 04:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge layer/foldeud menuer når ZA 3.0 Pro er aktiv

Hvordan kan det være, at jeg ikke kan se/bruge menuer som den der bruges her på Eksperten.dk og mange andre som f. eks. http://www.dht.dk/ (er bare tilfældig fundet) når min ZA 3.1 Pro er aktiveret?

Mvh\m.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. december 2002 - 04:52 #1
ehe Jeg har også Zone alarm og absolut ingen problemer - HVilken bruser taler vi om?
Avatar billede manon Nybegynder
11. december 2002 - 05:03 #2
Browser er en IE 6.0
Men det er kun når min ZA 3.1 er aktiv - deaktivere jeg ZA og opdater eks. E´s side har jeg ingen bøvl med menuen.

Det er ikke fordi den ikke vil vise sig - menuen altså - men den åbner sig fint, men kører jeg musen ned over emnerne, så lukker menuen sig ligeså hurtig igen og jeg har ingen chance for at klikke/vælge noget.
Avatar billede manon Nybegynder
11. december 2002 - 05:17 #3
Ta´eks. denne her - http://milonic.com/menu/ - lukker jeg ZA virker menuen fint.
Avatar billede jersild Nybegynder
11. december 2002 - 08:25 #4
Du kan prøve at åbne ZA, gå ind under PRIVACY og sætte det hele til OFF.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. december 2002 - 13:33 #5
Jeg forstår det nu stadigt ikke - Jeg kører XP Pro - IE 6 og ZA 3.1 - Det er aldrig sket for mig :)
Avatar billede manon Nybegynder
11. december 2002 - 14:23 #6
jersild >>
Det er sat på OFF/Medium/Off
Avatar billede langbein Nybegynder
16. december 2002 - 00:14 #7
Det var da ganske pussig. De aktuelle drop down menyer er vel laget ved hjelp av java script (?!). Når jeg velger high security på min web browser og slår av for java script så forsvinner drop dowm. Når jeg setter securitu til normal og slår java script på så kjører de. Kan virkelig zone alarm deaktivisere java script ? (Trodde ikke at firewalls vanligvid kunne det.) Forsøk å sette security til noral på web browser og fjern eventuelle java script sperrer på zone alarm hvis det virkelig finnes. (Har bare za 2.6)
Avatar billede langbein Nybegynder
16. december 2002 - 00:16 #8
Jeg har også IE 6: Gå opp på tools -> Internet Options -> Security -> Defailt level eller eventuelt Normal.
Her kan jeg slå av og på for drop down menyer.
Avatar billede cdc Novice
16. december 2002 - 00:20 #9
Hei langbein...dårlig kamp ! En hilsen fra en normand i DK....
Jeg har heller ingen problemer med ZA som bliver omtalt
Avatar billede langbein Nybegynder
16. december 2002 - 00:46 #10
Kamp .. huh .. å ja .. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3436081 :-)
Avatar billede manon Nybegynder
15. januar 2003 - 05:07 #11
Nå - jeg fik en mail fra E som sagde jeg skulle lukke dette spm.

Sagen var - at jeg ikke kom videre vha. nogle af de overstående løsninger og måtte bruge en gammel version af ZA.

Men som tak for hjælpen giver jeg gerne point ud :-)