Avatar billede newbie.dk Praktikant
10. december 2002 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Resize mange billeder

Kan man resize mange billeder på engang i Paint Shop Pro 7?

Hvi ikke, hvad kan jeg så gøre?
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. december 2002 - 16:42 #1
Jeg ved du kan med photoshop, så hvis ikke paint shop pro kan kunne du jo skifte
Avatar billede dennis.h.skov Nybegynder
13. december 2002 - 09:06 #2
Acdsee kan også (kan hentes i en shareware udgave) marker billederne du vil have ændret og tryk ctrl+r =D
Avatar billede newbie.dk Praktikant
13. december 2002 - 15:36 #3
CTRL + R, så renamer den.
Avatar billede lee Nybegynder
15. december 2002 - 00:27 #4
Det kan ikke lade sig gøre i psp. Her er det kun muligt at omdøbe selve filerne.

Så enten må du hente en af de mange programmer du kan gøre dette i, fx acdsee som dennis foreslår, eller du må den hårde vej med at åbne alle dine billeder og gemme dem en for en..

Mvh

Lee

www.pspgrafik.dk
Avatar billede chili17 Nybegynder
12. januar 2003 - 19:43 #5
et freeware program som irfan er genialt - det kan resize bundter af billeder af 1 gang  http://www.irfanview.com/
Avatar billede chili17 Nybegynder
24. april 2003 - 17:02 #6
takker for point :0))