Avatar billede navy Nybegynder
18. oktober 2000 - 15:03 Der er 1 løsning

MSHFlexGrid

Hej

Er der nogen der kan fortælle hvorfor dette kun virker første gang metoden kaldes???
Derefter vises de 9 første ikke i grid\'en.

Det jeg gerne vil er at slette alt i grid\'en før de nye data sættes ind.

Private Sub OpdaterKnap_Click()
  Dim temp As rdoResultset
  Dim i As Integer
  Set temp = dbklasse.hentBaner(staevnet)

  BaneGrid.ColWidth(0) = 800
  BaneGrid.ColWidth(1) = 800
  BaneGrid.ColWidth(2) = 3300

  BaneGrid.AddItem (\"BaneNr\" & vbTab & \"Mands\" & vbTab & \"Beliggenhed\" & vbTab & \"Størrelse\")
  Do While BaneGrid.Rows > 1
    BaneGrid.RemoveItem (1)
  Loop
  Do While Not temp.EOF
    BaneGrid.AddItem (temp(0).Value & vbTab & temp(1).Value & vbTab & temp(2).Value)
    temp.MoveNext
  Loop
  temp.Close
End Sub
Avatar billede navy Nybegynder
19. oktober 2000 - 08:35 #1
Det var pga. at ServicePack 4 ikke var installeret! Fandt jeg ud af. Jeg tager selv alle pointene!!!