Avatar billede moses Praktikant
09. december 2002 - 15:08 Der er 1 løsning

Remote Data Service (RDS) virker ikke

Hvorfor virker følgende lille eksempel ikke? Hverken på mit eget intranet eller på min homepage.

TEST.ASP indeholder følgende enkle lille kode, som benytter RDS til at hente en stak data fra en tabel i en MS Access database i samme folder.

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>TEST !</title>
</head>

<body>
<!-- RDS.DataControl -->
<OBJECT ID="Bind0" classid="clsid:BD96C556-65A3-11D0-983A-00C04FC29E33" HEIGHT=0 WIDTH=0>
  <PARAM NAME="Server"  VALUE="http://<%=Request.ServerVariables("SERVER_NAME")%>">
  <PARAM NAME="Connect" VALUE="Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0; Data Source=" & Server.MapPath("myDB.mdb") & ";">
  <PARAM NAME="SQL" VALUE="select PageID, Header, Content from Pages">
</OBJECT>

<TABLE id=Tasks DataSrc=#Bind0 WIDTH=100% BORDER=1 style="display: none">
<THEAD ALIGN=left>
    <TR>
        <TH>ID</TH>
        <TH>Author</TH>
</TR>
</THEAD>
    <TR>
        <TD><DIV DATAFLD=PageID></DIV></TD>
        <TD><DIV DATAFLD=Header></DIV></TD>
        <TD><DIV DATAFLD=Content></DIV></TD>
</TR>
</TABLE>

</html>
Avatar billede moses Praktikant
18. december 2002 - 12:39 #1
Lukker pga. manglende svar.