Avatar billede mindfields Nybegynder
08. december 2002 - 14:00 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

program like Adobe

Jeg søger et program like Adobe til at lave lidt om på billeder...
nogen som kan hjælpe?
Avatar billede caroc Praktikant
08. december 2002 - 14:03 #1
måske "jasc paint shop pro"
www.jasc.com
Avatar billede becks Nybegynder
08. december 2002 - 14:05 #2
undksyld jeg sådan braser ind med et uvedkommende spørgsmål. Jeg er ny på eksperten.dk og ved ikke hvordan jeg giver point ud til brugere der har besvaret mine spørgsmål. Da jeg så du var online håbede jeg du kunne hjælpe!
Avatar billede prodic Mester
08. december 2002 - 14:07 #3
Avatar billede mindfields Nybegynder
08. december 2002 - 14:07 #4
Selvf.
Som spørger har du nu følgende muligheder:
Accepter / Afvis svar fra Caroc jeg vælger så at acceptere og der ved for han point
Avatar billede mindfields Nybegynder
08. december 2002 - 14:08 #5
giver også lige piont prodic
Avatar billede caroc Praktikant
08. december 2002 - 14:08 #6
det er ikke så smart at gøre - men fordi du er ny vil jeg da gøre en undtagelse.. Helt nede i bunden på dit spørgsmål kommer der en lille boks frem med de brugere der har afgivet et svar. Du trykker på den (eller dem) du vil acceptere og trykker "accepter"
Bingo - den er hjemme..
Avatar billede becks Nybegynder
08. december 2002 - 14:09 #7
Så takker jeg dig mange gange og undskylder ulejligheden.
Avatar billede mindfields Nybegynder
08. december 2002 - 14:12 #8
helt iorden.......
men skriv hvis der er mere vi kan hjælpe med!
Avatar billede becks Nybegynder
08. december 2002 - 14:21 #9
Så jeg kan altså kun give piont med det samme når mit spørgsmål bliver besvaret og ikke et par dage senere? Kan jeg selv bestemme hvor mange point jeg vil gi?? Mindfields, Prøv at gå ind på det spørgsmål jeg har oprettet under Hardware/Generelt/Grafikkort(side 2 ikke 1) så kan jeg prøve at se om jeg kan gi dig point nu når du er så hjælpsom:)
Avatar billede caroc Praktikant
08. december 2002 - 14:24 #10
du kan give point når du vil / altså når du føler spørgsmålet er blevet besvaret korrekt.
Når du opretter spørgsmålet kan ud bestemme hvor mange point du vil afgive. Du kan dog også bagefter rette i denne sum ved at trykke på "avanceret".
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2002 - 18:38 #11
caroc> det er ikke til at rette point (avanceret) det er til at afgive point forskelligt til div. svar