Avatar billede zetn Nybegynder
06. december 2002 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Digistar

Heysa, har købt en Digistar mp3 afspiller, en ældre model.

Den bruger printer port til computeren, men kan ikke finde den, den står til at skulle bruge win 95/98, men har XP og kan ikke finde deres hjemmeside så jeg muligvis kunne downloade en opdatering

Nogle der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Jacob Wulff
Avatar billede mr-bob Nybegynder
07. december 2002 - 12:12 #1
du kan jo starte med at lukke nogle af dine åbne spm! c",)
Avatar billede sisseck Nybegynder
16. december 2002 - 13:38 #2
lad mig gætte. du har købt den på et kræmmermarked e.lign. jeg lavede samme fejl. jeg kan kun råde dig til at skaffe dig en anden afspiller da den sutter. det tar ca. 5-8 minnuter at overføre en sang og du skal ikke regne med at kunne udvide med flashkort, da den ikke understøtter nyere kort.
Avatar billede zetn Nybegynder
11. juni 2003 - 12:28 #3
Der findes ingen opdatering der gør det muligt at bruge den i XP

\lukker