Avatar billede zaiz Nybegynder
06. december 2002 - 07:28 Der er 3 kommentarer

Antivirus Gateway

Hej,

Jeg har et lille problem der består i at jeg har ínstalleret en antivirus gateway der scanner alt indgående og udfående post.

Efter jeg har installeret denne og taget den i brug oplever jeg fra tid til anden at enten billedfiler eller .zip filer, eller for den sags skyld .pdf filer sendt til mig som vedhæftede filer i en mail er 'corrupted' - .zip og .pdf kan slet ikke åbnet og billedfiler ser mildest taget underlige ud.

Jeg gar forsøgt med en anden antivirus gateway - det samme problem.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede jensendk Nybegynder
06. december 2002 - 07:45 #1
Hvad er det for en Antivirus gatewa? Og bruger  den egen antivirus scanningssoftware? Hvilken mailserver bruger du?
Avatar billede zaiz Nybegynder
06. december 2002 - 07:58 #2
PT : Norton Antiviurus Gateway(egen), MAIL : Imail 6.04
Avatar billede kokholm Nybegynder
12. marts 2004 - 12:15 #3
zaiz> jeg er temmelig nysgerrig for at vide hvordan du har konfigureret dette.

Benytter også Imail og er ikke klar over hvordan det skal sættes op.
Har tidligere forsøgt dette men afinstallerede Norton gateway da den simpelthen beholdt mine mails og ikke fik dem smidt videre over i Imail.
Gider du forklare hvordan du har sat det op ?