Avatar billede elrunto Nybegynder
06. december 2002 - 05:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mit abit bundkort skal updates

hej

jeg har et abit bundkort så jeg godt vil ha updater

men ved ikke hvordan

det er en kt7/kt7-raid
Avatar billede shamanic Nybegynder
06. december 2002 - 05:49 #1
den nyeste bios:

KT7
http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/download_content.jsp?pTITLE=KT7&#Bios

KT7-Raid
http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/download_content.jsp?pTITLE=KT7-RAID&#Bios

simpel, hent exe file ned på din harddisk, og pak filerne ud. Derefter laver du en startopdiskette, formatere en diskette:

i windows, højreclick på diskettedrevet, vælg formater, og laver en hak(v) ved kopier systemfiler.

i dos, format a: /s

derefter kopiere du de filer over på disketten som exe filen har pakket ud. Det er vigtig at du genstarter computeren, så startopdisketten starter computeren op.
Når disketten har kørt, skulle du være ved et C:\
derefter:
a:\
runme.bat
Avatar billede elrunto Nybegynder
06. december 2002 - 06:10 #2
jeg har lige set at det er kt7a-raid

er så stadig det samme man skal gøre????
Avatar billede elrunto Nybegynder
06. december 2002 - 06:29 #3
jeg kan ikke lave et hak(v) ved kopier systemfiler.
jeg køre xp...
Avatar billede elrunto Nybegynder
06. december 2002 - 06:48 #4
hmm...det virket tak for det.