Avatar billede seahorse Nybegynder
05. december 2002 - 19:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Advarsel

Hej

Jeg har lige købt 2 "Sapphire Radeon 9000 Pro "
graffikort over internettet hos dataexpress.dk
Jeg blev meget skuffet da det ikke var de "ægte" ATI kort jeg fik,det blev de nemlig reklameret som på hjemmesiden "kig selv" og test/billeder og drivere var altsammen på ATI Radeon 9000 Pro.Nu vil jeg så gerne bytte kortene til nogle andre kort/eller noget andet
og så opdager jeg at den butik som ligger i Bagsvær var lukket og næsten tom for varer.
På min kvitering stod der en afsenderadresse
"STP Handel" Hejrevang,Allerød så der kørte jeg så op,kun for at finde ud af at "STP Handel" ikke fandtes.
Vi har prøvet om vi kunne affinde os med kortene,men det viser sig at der evt er pixelfejl på dem,der er nemlig grønne og blå striber på vore skærme når vi bruger kortene.
Så der røg min og min mands julegave til os selv,til 2500 kr.
Så dette indlæg går på at i skal passe på hvor i handler når i handler på internettet og ikke altid (som jeg) tage deres hjemmeside for gode varer og blindt stole på hvad de skriver.
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 19:05 #1
www.bj-trading.dk ved man hvad er!

Men pisse ærgeligt for jer to
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. december 2002 - 19:11 #2
seek & destroy!
Avatar billede jackez Nybegynder
05. december 2002 - 19:12 #3
Så har I selvfølgelig betalt med Dankort så I kan annullere betalingen...ikke?
Avatar billede benjams69 Nybegynder
05. december 2002 - 19:13 #4
Jeg er enig med >>boooboo i at det er ærgerligt - men hvad har i tænkt jer at gøre???
Tage sagen op eller hür???

P-ilsner Benjams69
P.S. tak for advarslen - og jeg vil lige tilføje lidt til jeres spm. Resten af dk bør nok også undgå at handle hos www.pc-netto.dk - Deres service er dårlig (Hvis man ellers kan tale om en...)
Avatar billede junl Nybegynder
05. december 2002 - 19:36 #5
Kortet er ikke et ATI, men dog med ATI chipset - så en halv sandhed er det da.Jeg skal nok holde mig fra dataexpress.dk
Avatar billede gsimo Nybegynder
06. december 2002 - 04:02 #6
Når det handler om dårlige net butikker så er www.chippen.dk også med. Fik ikke hvad jeg havde bestilt og telefon, mail osv svare de ikke på =(
Avatar billede trs Nybegynder
06. december 2002 - 11:56 #7
jeg har ellers gode erfaringer med www.pc-netto.dk
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
06. december 2002 - 14:53 #8
Gode erfaringer med shg.dk.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
06. december 2002 - 14:56 #9
handler kun hos bj og shg. de er rimelig billige og helt reelle.
seahorse: det kan nogle gange godt betale sig at kigge efter butikkens score på edbpriser.dk
Avatar billede seahorse Nybegynder
10. december 2002 - 17:34 #10
Efter at have skrevet indlæg her til Eksperten,ringede ejeren af DataExpress til mig og tilbød mig ombytning af grafikkortene eller hvis jeg ville,pengene tilbage.
Så jeg har idag været i Hejrevang og få mine penge igen,og der var ingen vrøvl og ballade.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
10. december 2002 - 17:37 #11
Det var da en positiv melding :-)
Så er det bare at handle ved www.bjtrading.dk eller www.shg.dk.
Der er der aldrig problemer.(mig bekendt)

Husk at lukke sp.målet
Avatar billede seahorse Nybegynder
11. december 2002 - 12:51 #12
Jeg vil gerne lukke spørgsmålet og give point,jeg ved bare ikke hvordan jeg gør det.