Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
05. december 2002 - 15:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Load i Gta Vice City giver problemer

Hej eksperter

jeg har det problem at når jeg (på PS") loader med mit MemoryCard, gør skærmen bare i sort, spillet har kørt fint indtil nu, og hvis jeg piller MemoryCardet ud, kører det også upåklageligt. MemoryCardet er ikke fyldt op,..

Hvad kan det skyldes?
Avatar billede Spotgun Seniormester
05. december 2002 - 15:52 #1
Vice City har en kendt bug der fucker dit savegame op. Prøv at slukke helt for din PS2 (på kontakten bagpå), lad den stå lidt, og prøv igen at loade dit spil. Hvis ikke det virker, så er dit savegame fucked, og du blir nødt til at starte forfra (eller prøve et andet savegame)...
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 15:53 #2
At det er:
- Defekt
- Der er støv i kortet eller maskinen (En støvsuger er godt her...)
- Spillet er gemt forkert
- Den gemte fil er i konflikt med et andet gemt spil (Ja, det kan faktisk lade sig gøre)