Avatar billede hpg Nybegynder
05. december 2002 - 07:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

postprogram

Når jeg vil benytte et kontaktlink på en hjemmeside, får jeg meddelelse om, at der ikke er installeret et postprogram til benyttelse i explorer.
Jeg kan kun benytte outlook-express som et selvstændigt program.
Hvordan får jeg inkorporeret outlook i explorer.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 08:01 #1
Når du har installeret outlook express, burde den at være dit postprogram, og det skulle helt af sig selv.

Bruger du Outlook express til at tjekke mail?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 08:08 #2
Klik Funktioner > Internetindstillinger... > Programmer > Vælg OE som e-mail klient.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 08:30 #3
el_barto: vil du ikke poste som et svar ?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 08:46 #4
Jo hvis det virker...

:)
Avatar billede hpg Nybegynder
05. december 2002 - 11:05 #5
Problemet er, at jeg ikke kan vælge OE som mail-klient under funktioner-internetindstillinger-programmer.
Jeg kan ikke vælge noget postprogram overhovedet
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 11:19 #6
Hmm, har du overhovedet mulighed for at starte Outlook Express
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 11:22 #7
Gå ind i Outlook xpress, vælg  funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet generelt -> Se forneden på siden, har du mulighed for at vælge "Benyt som standard" ved post, eller står den allerede til det ?
Avatar billede hpg Nybegynder
06. december 2002 - 05:57 #8
Jeg har nu gjort som foreslået af jakob.
Nu får jeg besked om at postprogrammet ikke er installeret korrekt i IE.
Jeg kan stadig ikke vælge OE som postprogram under programmer i internetindstillinger.
Hvad gør jeg nu ?
Avatar billede senik4u Nybegynder
09. december 2002 - 12:16 #9
Hej du er nok nød til at installere OE igen!
Prøv det