Avatar billede zeetax Nybegynder
04. december 2002 - 14:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Layers

Jeg er ved at lave en hjemmeside i tables, også har jeg sat et layer ind, så ville jeg bare lige høre om man kan "target" det? Som med frames/iframes :)

..Zeetax

ps. Ved ikke om det er det rigtige sted at smide det her, da det er første gang jeg prøver det her :)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
04. december 2002 - 15:34 #1
Det kan du godt!

Jeg kender ikke koden for jeg arbejder i DreamWeaver
Gør dig selv en tjeneste og download den her:

http://www.macromedia.com/software/trial_download/

;-)

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2002 - 17:05 #2
Et lag (en layer) er jo ikke et link, så target er fuldkommen overflødigt. Du kan lave det til et link, men det skal du bruge JavaScript til.
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 17:41 #3
det er ikke mange point du kommer af med...  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 14:45 #4
ramsings.dk>> Det er rigelig.
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
04. januar 2003 - 15:18 #5
ikke her da... ;-)  Er det sparerunde??
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2003 - 12:40 #6
ramsings.dk>> Neotp her. Hvorfor tror du, vi må leve med point-inflation og point-liderlighed her på Eksperten? Det er fordi, man ikke mere er her for at hjælpe, men udelukkende for at måle sig med andre og blive den bedste. Og det er foragteligt.
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 07:55 #7
Hej Ph!
Jeg har brugt rigtig meget af min tid på at hjælpe andre, og forsøgt at løse folks problemer og har deltaget i mange spørgsmål.
121 helt nøjagtig.
Nu kan jeg se at du aldrig har brugt tid på at hjælpe andre herinde, men blot stillet to spørgsmål.
Jeg tænkte derfor du var ´ny´ og ville blot hjælpe.
Jeg har ikke brug for flere point resten af mit liv, men man udlover jo nogle point når man stiller et spørgsmål.
Reglerne siger man skal uddele dem til de svar man finder bedst.
Jeg bliver aldrig den bedste herinde, men noget ved jeg da ;-)
Den eneste belønning jeg har fået for de mange mange timer jeg har forsøgt at hjælpe andre er point.
Nogen stiller spørgsmål men vil i virkeligheden slet ikke af med de lovede point.
Det finder JEG forageligt... ;-)
Go´ dag og år.  m.v.h. r@msings.dk
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2003 - 14:59 #8
Tror du ikke, du blander mig sammen med zeetax? Jeg ligger nr. 20, har 42.237 point og har deltaget i 2.494 spørgsmålet og besvaret 1.128... Så jeg kender da lidt til Eksperten! :)
Jeg er glad for, at du hjælper andre, men jeg forstår ikke, at du vil have flere point for dette spørgsmål. Eftersom zeetax aldrig har forklaret, hvad han mener, kan det være, løsningen er på én kodelinje eller 200. Og derfor er det da fornuftigt at starte lavt og så senere evt. hæve point-niveauet, hvis han finder det nødvendigt.
Jeg kan se, at du oprettede dig d. 1. december sidste år, og derfor må jeg konkludere, at du aldrig har stiftet bekendtskab med "det gamle Eksperten". Der var engang, hvor 30 point var et højt point-antal, og 60 var helt uhørt. Så gik der totalt inflation i det, og folk udlovede mere end 500 point. Det blev der så sat en stopper for, da E3 kompå banen, og nu er loftet 200 point. Desværre betyder det, at folk af en eller anden årsag føler sig forpligtet til at udlove 200 point for hvert spørgsmål, og det er sørgeligt. Derfor ser jeg zeetax som et godt forbillede på det område. Til gengæld har han endnu ikke forklaret sig, og det er ikke lige så heldigt...
Avatar billede zeetax Nybegynder
15. januar 2003 - 14:16 #9
Har aldrig prøvet Eksperten før, viste ikke jeg skulle godkende noget :)
Hvad jeg mener med spørgsmålet er, at jeg har lavet den her side, og så nogen andre sider som jeg vil ha vist på den, så designet ikke skifter men kun det i <div></div>, jeg troede det var muligt på en måde da man gav det et id. Håber det gav lidt mere mening i mit spørgsmål :) Men behøver det ikke så meget mere da jeg er begyndte med at lave sider i asp. Og bruger request=("page") noget nu :D Mange flere muligheder med asp :)

Hilsen Zeetax
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
15. januar 2003 - 14:48 #10
Sory PH! Jo jeg forvekslede jer! (lol)
Jeg ønsker ikke FLERE point, men bare at reminde på at man bør uddele de point man lover, her bare 15, til de svar man finder bedst.
Jeg VAR faktisk på Eksperten en del helt tilbage i 98, (tror jeg det var,) så jeg husker det godt, men hvis et spørgsmål er meget svært syntes jeg det er i orden at udlove mange point.
Har du ikke et sp. til 42.237 point..... ;-)
Frisk hilsen R@msings.dk
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 15:30 #11
ramsings.dk>> Enig med dig i, at man skal acceptere korrekte svar!

zeetax>> Du skal lukke spørgsmålet, hvis du ikke har brug for det mere. Husk dog at give point til dem, du mener, har fortjent det (ikke mig)!