Avatar billede silas Nybegynder
03. december 2002 - 20:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ideer og erfaringer til nyt Pentium4 motherboard og ram?

Hejsa

Jeg skal score et nyt bundkort til min p4 2.4ghz cpu, men har ingen ide hvilket jeg skal vælge, og om jeg skal gå efter RDram eller DDRram? Jeg er den type person der helst køber noget ordenligt og hurtigt første gang :).

det hele skal bruges til at game og skrive lidt tilfældige skoleopgaver, lidt delhpi, lidt gfx osv.

Alle erfaringer og ideer er velkomne, jo flere jo bedre, så jeg har lidt at vælge imellem :).
Avatar billede articfruit Nybegynder
03. december 2002 - 21:06 #1
gå efter ddr ram (pc 2700), bundkort alt efter hvor meget du vil give for det...
Avatar billede kelly_bb Nybegynder
04. december 2002 - 13:47 #2
MSI 645E bundkort..... Udemærket til under 1000 kr, ja mellem 8 og 900 kr. hvis det købes det rigtige sted... Kan ha' op til 3 GB ram, hvilket også en en fordel... Jeg bruger selv det bundkort og det ruller lige som det skal.. Skal dog lige siges at det er med onboard lyd og lan... Lan ruller fint, men lyd kan gi lidt problemer hvis man vil sætte et ældre lydkort i... Men eller NICE board...
Avatar billede silas Nybegynder
04. december 2002 - 15:48 #3
jeg købte et MSI 648.. men tak for svarne :)