Avatar billede zordiac Nybegynder
03. december 2002 - 13:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

asp .net button, hvordan går den videre?

dårlig formuleret titel! I know!

<asp:button ID="GuestBookPost" Text="post" OnClick="GuestBookPost" Runat="server">

Det er en submitknap, til en gæstebog! når jeg har postet, vil jeg gerne, at den automatisk går videre til en anden side, fx. gaestebog.aspx ! Det kan jeg bare ikke få den til! Jeg har tænkt på at bruge java-strengen: java script:self:location='?.aspx', men kan ikke få den til at virke på netop DENNE type knap! med en normal <input> virker den godt nok...

Håber i kan hjælpe mig!!!
Avatar billede jper Nybegynder
03. december 2002 - 15:14 #1
Prøv at dobbeltklikke på knappen, så du ser koden og skriv Server.Transfer("gaestebog.aspx"); inde i proceduren i C# ser det ca. sådan ud:
        private void Button1_Click(object sender, System.EventArgs e)
        {
          Server.Transfer("gaestebog.aspx");
        }
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
03. december 2002 - 16:11 #2
Response.Redirect("side") ville være mere korrekt at bruge i denne sammenhæng...
Avatar billede zordiac Nybegynder
03. december 2002 - 17:23 #3
Suuper!

De virker begge 2!! Lol hvor er jeg dum, at jeg har overset det! Det kunne jo ikke være emre logisk, end det! :P DOH

(slår mig selv i hovedet med en dum-pind)

Simon.. du har helt klar ret i at den er mest logisk! :)

Takker for hjælpen!