Avatar billede zordiac Nybegynder
03. december 2002 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

asp .net button, hvordan går den videre?

dårlig formuleret titel! I know!

<asp: ID="GuestBookPost" Text="post" OnClick="GuestBookPost" Runat="server">

når jeg har postet, vil jeg gerne, at den automatisk går videre til en anden side, fx. gaestebog.aspx !

Håber i kan hjælpe mig!!!
Avatar billede zordiac Nybegynder
03. december 2002 - 13:04 #1
<asp:button ID.....> selvfølgelig! sorry
Avatar billede zordiac Nybegynder
03. december 2002 - 13:07 #2
DOOH.. nu ligger den jo så i javascript! sorry for hårdt!

damn jeg fucker i den, i dag! :)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 13:37 #3
Du kan da bare lukke spørgsmålet og oprette den i den korrekte kategori!
Avatar billede zordiac Nybegynder
03. december 2002 - 13:41 #4
tja, oka.. gør jeg lige så! Jeg troede bare man fik tæsk så! For at oprette flere tråde!
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 13:42 #5
Så længe det er en fejl, og du husker at lukke dette spørgsmål (ved at svare og acceptere dig selv), så går det nok.
Avatar billede zordiac Nybegynder
03. december 2002 - 13:45 #6
jeg lukker tråden, da jeg har lavet en ny i den rigtigt kategori! http://www.eksperten.dk/spm/290493