Avatar billede znipestar Nybegynder
02. december 2002 - 17:47 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

ICQ?

Hvilken version af ICQ ville i vælge?

> er blevet anbefaldet "ICQ Lite".......hva mener i om det?
Avatar billede znipestar Nybegynder
02. december 2002 - 17:49 #1
lig evt et link.
Avatar billede nameless Nybegynder
02. december 2002 - 17:52 #2
hel klart Icq lite.
Avatar billede znipestar Nybegynder
02. december 2002 - 17:53 #4
THX
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 17:53 #5
jeg ville vælge den "rigtige" icq www.icq.com der har du alle funktioner
Avatar billede nameless Nybegynder
02. december 2002 - 17:54 #6
np ;)
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 17:54 #7
hvad skulle frodelen være ved lite udgaven
Avatar billede znipestar Nybegynder
02. december 2002 - 17:54 #8
hva mangler der fx i Lite versionen?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 17:57 #9
hvad er dordelen ved lite det må du kunne sige siden du forslår den
Avatar billede hono Nybegynder
02. december 2002 - 17:57 #10
Jeg har selv kørt med den alm. tidligere, men kører nu lite. Foretrækker HELT klart lite! Det går hurtigere under opstart, der mangler ingen "vigtige" funktioner (er faktisk nogle små ekstra funktioner/detaljer) og meget mere lækkert design!

Hono
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 17:59 #11
oki undskyld slå fejlene jeg er bare hammer træt
Avatar billede znipestar Nybegynder
02. december 2002 - 18:00 #12
hey "nameless" er det ikke en beta du link'er til..jeg vil ikke køre med BETA!
> så hvor ka jeg hente en "ikke beta version af ICQ Lite"?
Avatar billede nameless Nybegynder
02. december 2002 - 18:02 #13
Icq er kun i beta versioner da de hele tiden arbejder på nye versioner !.
Avatar billede nameless Nybegynder
02. december 2002 - 18:04 #14
Fordelen ved Lite; Det har ikke alt det overflødige fyld fra det alm. Icq (fx kan man ikke se hvad andre skrive når de står på AWAY det findes slet ikke i Lite osv..
Avatar billede nameless Nybegynder
02. december 2002 - 18:06 #15
men hvis du ønsker den detalieret version; http://www.icq.com/download/ http://download.com.com/3000-2150-10171005.html 2003a pro version af Icq.
Avatar billede postndk Nybegynder
02. december 2002 - 18:08 #16
vigtigst !! Der er ingen reklamer i Lite, og det er det vigtigste synes jeg... så er den hurtig,

men mangler helt klart mulighed for Skins
Avatar billede hok10 Nybegynder
02. december 2002 - 18:11 #17
Jeg synes også SIM er meget god.
http://sim-icq.sourceforge.net/
Avatar billede nameless Nybegynder
02. december 2002 - 18:14 #18
postndk sider du og glor åp dit Icq hele tiden? >Skins hva vil du bruge dem til? det giver et pift men hvad så gider da ikke glo på Icq hele tiden...
Avatar billede nameless Nybegynder
02. december 2002 - 18:16 #19
hok10 SIM er jo bare en client til ICQ's netværk...
Avatar billede postndk Nybegynder
02. december 2002 - 18:21 #20
nameless, nej det gør jeg ikke, men bruger den en del i mit arbejde, og derfor er det da meget rart at det ikke ligner l*rt.

Du køber jo heller ikke en par bukser med pis bagpå selvom du ikke kigger der vel
Avatar billede nameless Nybegynder
02. december 2002 - 18:46 #21
jow de er altid på tilbud ;)
Avatar billede hok10 Nybegynder
02. december 2002 - 19:39 #22
Til nameless: Er ICQlite ikke også bare det, den er bare lavet af dem der driver serverene. Eller er der noget jeg har misforstået?
Avatar billede driis Nybegynder
03. december 2002 - 00:30 #23
Må jeg foreslå Trillian ? http://www.trillian.com

Det er smart i udseende, kræver ikke alt for mange resourcer, og kan bruges til MSN Messenger, ICQ, Yahoo Messenger, AIM og IRC. Dvs. hvis du f.eks. bruger både Messenger og ICQ, erstatter Trillian begge programmer, uden at brugeren der snakker med dig i den anden ende mærker forskel.
Avatar billede driis Nybegynder
03. december 2002 - 00:32 #24
Forkert link, undskyld:
http://www.ceruleanstudios.com/trillian/index.html

Trillian Pro koster penge, men alm. Trillian er gratis og fri for reklamer - og fungerer perfekt (efter min mening).
Avatar billede malnor Nybegynder
22. juli 2003 - 08:37 #25
beklager squ meget at forstyrre den positive stemming angående icq lite...jeg har lige opgraderet til den nye beta...og der er der reklamer med stort R....jeg hopper tilbage på den gamle beta igen UDEN reklamer.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
06. januar 2005 - 03:33 #26
dette er et gammelt spg, men jeg kører nu med ICQ lite Build nr. 1323
Findes der ikke en måde at fjerne de sk... reklamer ?

end.zx