Avatar billede den_geniale Nybegynder
15. oktober 2000 - 23:01 Der er 7 kommentarer

Alle variabler

Er der nogen der ved hvordan man kan få programmet til at lægge alle variabler og dets data ned i en fil. Altså alle variabler brugt i dokumentet skal gemmes i en fil.
Avatar billede den_geniale Nybegynder
15. oktober 2000 - 23:01 #1
Haster!
Avatar billede minau Nybegynder
15. oktober 2000 - 23:05 #2
Du mener som en form for log fil? (hvoffer kan du ikke finde ud af det når du hedder den geniale og hvis der haster så meget kunne du vel nok offre mere end 60point)
Avatar billede den_geniale Nybegynder
15. oktober 2000 - 23:09 #3
Har du et svar eller er du bare kommet for at spilde min tid.
Ja, det er en form for log-fil og den skal indeholde variabler som denne:
$data{v, 34} = 1234
Avatar billede hatecaps Nybegynder
15. oktober 2000 - 23:14 #4
#!/usr/bin/perl
#
$filnavn = \'logfil.txt\' ;
@pairs = split(/&/, $ENV{\'QUERY_STRING\'});
open(logfil,\">$filnavn\");
foreach $pair(@pairs) {
  ($name, $value) = split(/=/, $pair);
  $value =~ tr/+/ /;
  $value =~s/%([a-fA-F0-9][a-fA-F0-9])/pack(\"C\", hex($1))/eg;
  $input{$name} = $value;
  print logfil \"$name = $value;
}
close(logfil);

burde egentlig virke
Avatar billede minau Nybegynder
16. oktober 2000 - 21:42 #5
bare for at spilde din tid (beklager)
Avatar billede hatecaps Nybegynder
06. december 2000 - 10:28 #6
hmm, taget i betragtning af du skrev \"haster\" må man sige er du er temmelig lang tid om at behandle svaret ....
Avatar billede minau Nybegynder
20. december 2000 - 19:08 #7
Hmm - ja det må man sige