Avatar billede bdb Nybegynder
02. december 2002 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

xcopy

Er der en EKSPERT der kan give mig en danske definition af begrebet xcopy ?
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. december 2002 - 11:24 #1
xcopy (hvis du tænker på dos-programmet) er blot en avanceret funktion til at kopiere eller flytte filer med... Den har langt flere indstillingsmuligheder end den normale copy-funktion har...
Avatar billede bdb Nybegynder
02. december 2002 - 11:30 #2
Hej Spotgun
kan du uddbybe, hvordan man gør etc...
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. december 2002 - 11:34 #3
Hvis du skriver xcopy /? får du en liste over alle de parametre du kan bruge. Jeg ved jo af gode grunde ikke hvad du præcist vil bruge den til, men kig dig frem på parameter-listen, og find en kombination der passer til dine behov.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
02. december 2002 - 11:35 #4
xcopy c:\mappe\*.txt c:\txt\
fx
fordelen ved xcopy frem for copy er at xcopy ikke ligesom copy cacher hver enkelt fil i rammene inden den kopieres, men kopierer den direkte
Avatar billede webmasterdk Praktikant
02. december 2002 - 11:36 #5
Kig evt. her for mere info..: http://vernon.frazee.net/ms-dos/6.22/help/