Avatar billede 123 Nybegynder
02. december 2002 - 08:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan udskriver jeg denne side?

Folkene bag denne side har samlet en masse brugbar information - men brugervenlighed er desværre en by i Rusland for dem. Den åndsvage scrolle menu er umulig at bruge, så jeg kan ikke bare markere teksten og vælge udskriv.
Hvis jeg bare udskriver siden vil den ikke udskrive hele indholdet.
http://www.whiskyweb.com/question/single_malt_scotch.html

Hvordan får jeg udskrevet indholdet?
Avatar billede hermandsen Juniormester
02. december 2002 - 08:53 #1
PrintScreen->Paste i Paint, beskær og udskriv som billede! :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
02. december 2002 - 08:55 #2
Ellers så marker lidt af gangen, kopier, sæt det ind et Word, Notepad eller noget andet og udskriv det! :)
Avatar billede 123 Nybegynder
02. december 2002 - 09:00 #3
Det første forslag er hvis ikke ret gennemtænkt. Andet forslag ville tage et kvarter per side.
Avatar billede hermandsen Juniormester
02. december 2002 - 09:05 #4
Højreklik på den tekst du vil se og tryk Vis kilde... Så er det ellers bare at kopiere! :)

Så er det ellers bare at smække det ind i f.eks. Word og lave noget søg->erstat på <p class="subheading"> og </p>...

Der er sandsynligvis ikke nogen nem måde at gøre dette på... Der skal lidt arbejde til! ;)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
02. december 2002 - 09:33 #5
Den nemmeste måde er asolut at markere hele teksten på en side,
(hold venstre musseknap nede og træk markøren,) holde "Ctrl" nede og trykke på "C".
Derefter går du ind i Word og holder "Ctrl" nede og trykker "V".

;-)

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede klud Praktikant
02. december 2002 - 09:38 #6
Du kan højreklikke et tilfældigt sted på teksten, tryk marker alt, og ctrl+v i word, du får godt nok både rammer og sån med, men hele teksten er der.

Mvh
klud
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
02. december 2002 - 09:39 #7
ønsker du siden UDSKREVET er det nemmeste at markere teksten, trykke på "Udskriv" og under "Sideområde" vælge "Markerede".

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
02. december 2002 - 10:22 #8
¨sagt nemmere tryk et sted på siden. tryk ctrl - a og bagefter ctrl - p
Avatar billede 123 Nybegynder
04. december 2002 - 12:40 #9
klud >> Nej. Man får ikke hele teksten med.

ramsings.dk >> Det har du hvis ikke selv prøvet.
Avatar billede 123 Nybegynder
17. februar 2003 - 13:14 #10
Træls når webdesignere ikke tager højde for sådan noget :(