Avatar billede p2 Nybegynder
01. december 2002 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SMS service - hvad koster det?

[jeg er ikke hel sikker på katagorien, men kunne ikke finde nogle bedre]

Jeg vil lave en hjemmeside, med en service, hvor det er muligt at modtage en SMS med en valgfri tekst én gang hver dag.

Hvad koster det at få lavet sådan en service? skal jeg købe gateway?

Kan jeg evt. alliere mig med et firma som fx. www.coolsms.dk, som allerede har en gateway?

Nogle som har ideer til priser, og hvor jeg skal kigge efter en service som denne?
Avatar billede p2 Nybegynder
01. december 2002 - 22:37 #1
No none?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2002 - 22:42 #2
Jeg har hørt at det er billigst at bruge en gateway i udland som coolsms.dk gør, de har ikke deres egen sms gateway.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. december 2002 - 22:47 #3
hos sms a/s ( www.smsas.com ) koster en oprettelse 3500,- derudover koster det et beløb pr. smsbesked. Tag kotakt til dem og hør priserne. coolsms.dk bruger sms a/s der er et dansk firma

følgende bruger sms a/s:
    * Ad Pepper Media
    * Viasat (TV3)
    * TV Danmark
    * Speedy Tomato
    * Chili
    * Røde Kors
    * Egmont
    * DailyRush.dk
    * Ekstra Bladet
    * e.Magazine.dk
    * Scor.dk
    * Søndagsavisen
    * VindEnHund.dk
    * Opasia.dk
* MSN.dk
          o Ofir.dk
          o 12send.dk
          o Coolsms.dk
          o Jyllandsposten
          o Tiscali
          o TV2
          o TV2000
          o Hallo.dk
          o Dating.dk
          o eTelia
          o Bompi.dk
          o Bonnier
          o Mobilworld
          o Adverto
          o Bonnier
          o Urban
          o Denmark by night
          o Telebesked.dk
          o Unite2Help
          o MobileFX
          o Frelsens Hær
o Københavns Lufthavn
Avatar billede jehat Nybegynder
07. december 2002 - 12:08 #4
Vi bruger ikke SMS a/s til at udsende SMS beskeder med. Vi bruger kun SMS a/s som vores samarbejdspartner til indholdstakserede produkter og deler derfor 4 cifret nummer med dem (1208) som koster en bondegård at købe direkte hos teleselskaberne. Derudover opdaterer SMS a/s vores indholdstakserede produkter for os automatisk, og derfor er de en udmærket samarbejdspartner til det.

Udsendelse af vores SMS beskeder står vi selv for, og det er vores primære erhverv. Hvis man ønsker at købe SMS'er til erhvervsprodukter og andre ting, så skal man bare skrive til business@coolsystems.dk, hvorefter man vil få svar på sine spørgsmål bla. priser osv.

Mvh,
Bjarni Norddahl
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 12:14 #5
Et godt alternativ til coolsms er www.CPSMS.DK - De har billige SMS priser og en masse gode features. Den store fordel af at der ikke er nogen oprettelse eller månedlig licens, man betaler kun for de SMS'er man sender. Derudover så har der også altid været god support både pr. tlf & email de gange jeg har behøvet hjælp. - Ved at oprette et gratis demologin her www.cpsms.dk får du 10 SMS'er til at teste systemet med. - men held og lykke med at finde den rigtige leverandør.