Avatar billede copeland Nybegynder
01. december 2002 - 14:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tabeller i 100%

Jeg har et prblem med at vise tabeller i 100%.

Jeg har en side med en tabel med 100% i højde og bredde

Når jeg kalder siden direkte på en adresse i browseren så vises siden korrekt, men når jeg f.eks. laver et link på siden som linker til den samme side, så bliver der der en hvid margin (ca. 20 px) i bunden og i højre side.
Når jeg så refresher siden, kommer den på plads igen. Hvordan undgår jeg dette problem.

mvh.
Anne
Avatar billede ralfi Nybegynder
01. december 2002 - 14:36 #1
hvilket program bruger du.. det er lidt vigtigt.. hvis du bruger et almindeligt WYSIWYG editor.. så prøv at sætte denne formel ind på alle dine sider..

<BODY BGCOLOR="#FFFFFF" STYLE="margin-left: 0px; margin-right: 0px; margin-top: 0px;">
Avatar billede ralfi Nybegynder
01. december 2002 - 14:36 #2
men hvilket program bruger du ??
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
01. december 2002 - 14:39 #3
det skulle kunne hjælpe dig

<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#FFFFFF" width="100%" id="AutoNumber1" height="100%">
  <tr>
    <td width="100%">
    <p align="center"><a href="tabel.dhtml">Opdater</a></td>
  </tr>
</table>

// technodance.dk//
Avatar billede copeland Nybegynder
01. december 2002 - 14:45 #4
Perfekt....jeg tilføjede lige margin-bottom: 0px så virkede det.

tak
Avatar billede ralfi Nybegynder
01. december 2002 - 14:51 #5
jamen det var så lidt