Avatar billede cronck Nybegynder
30. november 2002 - 19:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Driver....

Jeg kan ikke finde min
driver CD til mit Mr. Platinum Pen Cam.....

I windows 98 kan man sætte Windows til selv at finde driveren i Mircosofts database, men hvordan faen gør man det i Windows Me?
Avatar billede hub Nybegynder
30. november 2002 - 19:38 #1
Det er en AIPTEK driver (til Mr. Platinum 100 Pen Cam) Jeg har en liggende, hvis du ikke kan finde den på nettet.
Avatar billede cronck Nybegynder
30. november 2002 - 19:39 #2
Hmm.... Kan du sende den til Cronck@most-wanted.com så accepterer jeg...
Avatar billede cronck Nybegynder
30. november 2002 - 19:40 #3
Mr. Platinum Pen Cam Trio.....
Avatar billede hub Nybegynder
30. november 2002 - 19:45 #4
Den ligger på min server her: www.kittik.dk/pencam.zip  så kan du jo lige tjekke den..
Avatar billede cronck Nybegynder
30. november 2002 - 19:46 #5
Lol...
Har du din egen server?
Nice....
Avatar billede hub Nybegynder
30. november 2002 - 19:48 #6
Ja, meget bekvem p-plads for småfiler (webhotel)-ellers bruger jeg den ikke til noget :-)
Avatar billede cronck Nybegynder
30. november 2002 - 19:48 #7
Skal reboote
Avatar billede cronck Nybegynder
30. november 2002 - 19:54 #8
Virker...
Tak skal du ha'
Avatar billede boie-1 Nybegynder
14. maj 2013 - 11:39 #9
Hej Hub

Jeg har set at du har en driver til Pen Cam Trio, jeg har også mistet min, der skulle vel ikke være muligheder for at få fat i den.
jeg ved det er en gammel tråd men det kunne jo være du var tilknyttet endnu, selvom dit link ikke virker endnu.

På forhånd tak Boie
Avatar billede boie-1 Nybegynder
14. maj 2013 - 11:45 #10
hi Cronck

jeg har set at det lykkedes dig at få en driver til Pen Cam trio, jeg mangler også en, kan du hjælpe mig med det?

Mvh. Boie