29. november 2002 - 11:41Der er
10 kommentarer og 1 løsning
submit knap i word
hej hvordan indsætter man en submit button i word, som sender en "form" som man har oprettet? jeg kan godt indsætte submit knappen, men kan ikke få den til at maile form til email. hilsen aksel
mit problem er det, at jeg skal sende nogle word spørgeskemaer ud til flere respondenter. efter de har svaret skal de så kunne trykke på submit knappen, hvorefter den skal sende automatisk til min mail addresse. jeg kan godt få den til at gå ind i mail programmet, men indholdet i dokumentet er væk.
Du har to muligheder fro at sende et dokument direkte fra dokumentet. Den ene kræver at du har Outlook. Så kan du bruge Outlook automation (kræver at dokumentet først er gemt med et filnavn), eller du kan bruge egenskaben Has RoutingSlip. Denne metode kræver IKKE at dokumentet er gemt, og den er kræver IKKE er bestemt e-mail program.
Prøv at arbejde med nedenstående kode på knappen. Koden skal nok tilpasses lidt.
Documents("Status.doc").HasRoutingSlip = True With Documents("Status.doc").RoutingSlip .Subject = "Status Doc " .AddRecipient Recipient:="modtager1@post.dk" .AddRecipient Recipient:="modtager2@post.dk" .Delivery = wdAllAtOnce End With Documents("Status.doc").Route
Lav en kommandoknap i dit dokument. Indsæt min kode på knappen ved at højreklikke og vælge Vis programkode. Min kode skal indsættes mellem de linier, der vises. Emne og modtagere skal udfyldes korrekt i koden.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.