Avatar billede vesterholm Nybegynder
28. november 2002 - 21:00 Der er 11 kommentarer

USB hændelsesforløb

Når man tænder for et digitalt kamera som er tilsluttet en USB port kommer der en boks frem der hedder hændelsesforløb. I denne boks kan man vælge et program som billederne kan overføres til. Hvis der i denne boks ikke er noget/nogen program man kan vælge (den er blank), men der er under scanner kamera indstillinger i kontrolpanel valgt programmer for hændelsesforløbet og aktiveret med "flueben" og der er IKKE "flueben" i deaktiver hændelsesforløb hvad skal man så gøre ??????????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. november 2002 - 21:02 #1
lad mig gætte:
du køre Windows 2000 med Service pack 3
og det er et canon digital kamera?
Avatar billede anuseren Nybegynder
28. november 2002 - 21:02 #2
ehrmmm...

:o/

hvilket kamera.. hvilket software?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. november 2002 - 21:08 #3
vetserholm => er det ikke på tide at lukke nogle af dine gamle åbne spm?
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=vesterholm&option=22
Avatar billede vesterholm Nybegynder
29. november 2002 - 08:35 #4
Det er rigtigt nok et canon powershot A20 med tilhørende software. Der skulle endvidere være mulighed for at overfører til adobe photoshop !

P.S.
Jeg lukker gamle spm. vi undksylder herfra !
Avatar billede vesterholm Nybegynder
29. november 2002 - 08:43 #5
Stave kan vi heller ikke, det er også en stor beklagelse !!!!!!!!!!!
Avatar billede vesterholm Nybegynder
29. november 2002 - 08:45 #6
Men det kommer jeg ikke rigtigt videre af "rkhdk" hvad sker der i din verden, kender du sagen og har du en løsning ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. november 2002 - 10:42 #7
Ja, jeg kender problemet jeg har det samme med mit IXUS 330 og køre windows 2000 SP3 *køre du med SP3?*

Jeg har snakket med Canon Helpdesk, og de kender problemet, men den eneste løsning som der PT er, er at afinstallere SP3 også skulle det virke!
Og jeg vil ikke afinstallere SP3 igen.. der er jo en grund til den er der.. ;o)
Så fejlen ligger i SP3 til Windows 2000, og der er PT ikke rigtigt nogen brugbar løsning på problemet :(

Helpdesken, snakkede om at en brugere skulle have fundet løsningen, så man kunne beholde SP3 og at den pop-up ville virke.. men de har forgæves prøvet at få kontakt til brugeren, for at få løsningen :)

jeg har oprettet denne tråd i et Canon forum, og håber på bedre svar der
http://photography-on-the.net/forum/viewtopic.php?TopicID=6355
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. december 2002 - 20:24 #8
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. december 2002 - 20:29 #9
og det trick VIRKER for mit vedkommende ;o)
Avatar billede vesterholm Nybegynder
15. januar 2003 - 09:05 #10
Det har jeg prøvet. Det har virket hele tiden !
Problemet er bare hvis man vil vælge to programmer hvoraf zommbrowser er det ene og adobe photoshop f.eks er det er andet. Så du'er det bare ikke !
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. januar 2003 - 17:38 #11
jeg bruger kun et program til mine digital billeder, og det er ikke længre ZoomBrowser.. så derfor er den løsning perfekt for mig..

Men du må venter på at Microsoft får lavet et patch til dette problem..