Avatar billede kajebbe Nybegynder
28. november 2002 - 15:12 Der er 3 kommentarer

Udskrivning af grafik

Hej alle.
Jeg har en Dell NB med Win2000, og en HP PSC750 printer.
Når jeg skal udskrive fra f.eks. opgavelisten i outlook, sker der ikke en dyt.
Ligeledes hvis jeg vil udskrive billeder fra Internettet kommmer der intet eller kun de første linier.

Er der nogle der har et forslag??
Med venlig hilsen
KajEbbe
Avatar billede initializing Nybegynder
28. november 2002 - 15:13 #1
Fjern printeren (og driverne) og så geninstaller..
Avatar billede kajebbe Nybegynder
29. november 2002 - 10:51 #2
Det har jeg allerede prøvet.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. maj 2003 - 11:32 #3
Tja - godt nok en gammel tråd, så det kan ske du ikke har problemet mere.

Jeg vil ellers foreslå det samme som Initializing, blot lidt mere groft.

Start med at skrive en testside ud på printeren.

Slet printeren + software (sørg for at bruge Add/Remove programs).
Slet de filer, der er nævnt på testsiden. (det er ofte disse filer der er korrupte).
Gå ind i "printers folder", "Files" menuen, og vælg "Server Properties". I fanebladdet "Advanced" står stien til din spool folder. Gå ind og slet alle filer der ligger her. Det er rester fra jobs, der er gået ned, og disse kan også lave rod.

Gå ind i registreringsdatabasen -> Start -> Run ->Regedit.
Søg efter "PSC750" og slet alle de nøgler der omhandler printeren.

Genstart nu maskinen og installer på ny. Så har du de bedste chancer for at det virker.