Avatar billede rejx Nybegynder
27. november 2002 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Datamekanikeren.dk søger sponsore

Efter datamekanikeren.dk i en tid har været inaktiv på nettet, har vi besluttet at genoptage arbejdet med siden. Dog vil der i fremtiden ske store forandringer på siden, vi vil som nok den største ændring lave siden som et open source projekt, og dermed give brugerne mulighed for at deltage i udbygning / forbedring af siden. Derved tror vi på at der vil komme gang i mange spændende projekter i den nærmeste fremtid. Vi har selv nogle gode konsepter som vi gerne vil have ført ud i livet, men ikke har tid til at udvikle bla. Derfor vi har valgt at lave siden som et open source projekt.

Lidt gamelt statestik
Da sitet for knap et år siden var på sit højeste havde det ca. 50 unikke besøgense på hverdage og 20 lørdag og søndag. Og det skal dertil siges at siden dengang ikke indeholdt en source sektion, internt mail system og artikels sektion, som det nye site vil komme til. Sidens kan ses på www.datamekanikeren.dk.

Hvad vi kræver af et sponsorat:
Da folkene bag datamekanikeren arbejder på friviligt basis søger vi sponsorer der kan bidrage med nogle af de resourcer som er nødvendige for at holde siden kørende. Det drejer sig bl.a. om et webhotel og et mindre kontant beløb til promovering af sitet på diverse skoler. For at vores systemet skal kunne køre på webhotellet skal nedenstående krav være opfyld:

-    ASP (*) (Jmail, ASPsmart upload)
-    ASP.NET
-    50 MB diskspace
-    FTP adgang
-    MySQL & Access database
-    Subdomains
-    POP3 mail accounds

Vi har følgende 2 domainenavne datamekanikeren.dk og datafagteknikeren.dk som vi også ønsker Redelegeret til samme webhotel.

Hvad du/i får ud af et sponsorat
Du som sponsor får et banner pladseret i toppen af sitet eller et popup banner når brugeren kommer ind på siden. Der vil ud over dette være en tekst med i vores nyhedsbrev som i fremtiden vil blive udsendt med en uges interval.

Så har du lyst til at hjælpe os med at hjælpe andre, så send en e-mail med dit tilbud.

Med venlig hilsen

Rune Jensen & Jack Andersen
admin@datamekanikeren.dk
http://www.datamekanikeren.dk
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
27. november 2002 - 17:12 #1
Vi fra Aalborgbyen.dk vil gerne hjælpe jer, men vi skal lige have at vide....

Hvor meget er prisen, for sådan et webhotel med det som de vil have ?
Hvor meget vil vi få ud af det ?

Med venlig hilsen
Svend laue
Adm. www.aalborgbyen.dk
Avatar billede rejx Nybegynder
27. november 2002 - 18:25 #2
Har du en email adresse jeg kan skrive til?
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
27. november 2002 - 20:59 #3
mail@aalborgbyen.dk
Avatar billede rejx Nybegynder
09. december 2002 - 18:42 #4
lukker spg