Avatar billede mm12010 Nybegynder
27. november 2002 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

onMouseOver="border-bottom: 1px dashed #999999;"

Jeg har en celle som onMouseOver skal skifte/have border 1px dashed #999999 og onMouseOut ingen border. Jeg har prøvet forskellige muligheder men uden held.

Her er min kode:

<td style="border-bottom: none; display: block;" onMouseOver="border-bottom: 1px dashed #999999;" onMouseOut="border-bottom: none;">&nbsp;</td>
Avatar billede zteiner Nybegynder
27. november 2002 - 12:55 #1
<td style="border-bottom: none; display: block;" onMouseOver="border-bottom: 1px dashed #999999;" onMouseOut="border-bottom: 0px dashed #999999;">&nbsp;</td>

^^^^^^ prøv med den
Avatar billede 7th Praktikant
27. november 2002 - 13:03 #2
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
27. november 2002 - 13:10 #3
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title></title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css">
<!--
#myCell {
    background-color: #CCCCCC;
}
.over {
    border: 1px solid #000000;
}
.out {
    border: 1px solid #FF0000;
}
-->
</style>
<script type="text/javascript">
var selected_id = null;
var dom = document.getElementById;

function swapIt(id, newclass) {
    if (dom) {
        if(selected_id != id) {
        el = document.getElementById(id);
        el.className = newclass;
        el.style.cursor = "hand";
        el.style.cursor = "pointer";
        }
</script>
</head>
<body>

<table width="200" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td id="myCell" class="out"  onmouseover="swapIt('myCell','over')" onmouseout="swapIt('myCell','out')">test</td>
</tr>
</table>

</body>
</html>
Avatar billede edutasia Nybegynder
27. november 2002 - 13:10 #4
<td style="border-bottom: none; display: block;" onMouseOver="this.style.borderBottom='1px dashed #999999'" onMouseOut="this.style.borderBottom='none'">&nbsp;</td>
Avatar billede mm12010 Nybegynder
27. november 2002 - 15:53 #5
takker for hjælpen :o)