Avatar billede freeman Nybegynder
23. november 2002 - 19:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Taget blæser fra RIVA-TNT 32Mb Grafikkort ??

Hej..

Jeg har på en af mine computere, et Riva TNT2 32Mb's grafikort som desværre lamer lidt. Det skyldes den blæser som sidder på den, den er simpelthen blevet slidt i ledene og laver derfor en del.

Jeg har overvejet at tage ledningen fra blæseren, så det ikke køre, men vil det få kortet til at brænde sammen ?.. På mine andre 32mbs grafikkort er der jo ingen blæser og de køre jo uden probs...
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
23. november 2002 - 19:36 #1
den er der nok ikke for sjov tror du?
Avatar billede brinker Nybegynder
23. november 2002 - 19:45 #2
Mener godt du kan tage blæseren af, er en exstra sikkerhed fra producentens side. Prøv og hvis du er uheldig og brænde det af, så køb et Geforce 4 Ti4200
det vil du aldrig fortryde.
Avatar billede seahorse Nybegynder
23. november 2002 - 19:57 #3
Jeg kører med det samme grafikkort,og for et stykke tid siden knækkede blæseren,jeg pillede hele propellen af og satte en CPU blæser på istedet,og det virker utroligt godt.
Jeg turde simpelthen ikke køre uden blæser.
Avatar billede tmoller Nybegynder
23. november 2002 - 21:20 #4
Jeg mener også godt du kan tage blæseren af, jeg har selv gjort det.
Til gengæld mener jeg ikke det er en ekstra sikkerhed, men derimod noget poppet gejl, der skal få kortet til at se heftigt ud :-)
(med deraf følgende højere salgstal)
Avatar billede seahorse Nybegynder
24. november 2002 - 15:28 #5
Man har selvfølgelig et gennemsigtigt kabinet,og sidder og glor på blæseren hele tiden (LOL) -
Spøg til side....
Jeg kører med blæser,sådan er kortet lavet,hvis du vil køre uden blæser er det din sag,tror bare ikke det er specielt godt.
Avatar billede freeman Nybegynder
25. november 2002 - 09:35 #6
Hmm... jeg valgte bare at bruge et ANDET KORT, og så vil jeg få sat blæsren ordenlig på.. hvis det er muligt..
Avatar billede seahorse Nybegynder
27. november 2002 - 15:34 #7
Fornuftigt.