Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
23. november 2002 - 18:01 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan åbner man port 80 på routeren?

Hej,

Hvordan får jeg alt trafik over port 80 over til min lokale ip adresse? Min lokale ip er: 192.168.0.100

Det er en D-link DI-614+ Enhanced 2.4GHZ Wireless Router.

På forhånd tak :-)

MVH
Anders
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
23. november 2002 - 18:09 #1
Du skal bare redirekte din port til din interne ip. Du kan sikkert konfigurere den via et web interface på evt. 192.168.1.1 - hvis du skriver denne ip adresse i adresselinien på din interenet explorer så skulle du gerne få en konfigurations side frem.

Håber det virker for dig :-)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
23. november 2002 - 18:15 #2
Alteredsoul ->> Det ved jeg godt, og har også været derinde, men det er der problemet kommer: Hvad skal man gøre derinde... Der er en masse ting at vælge imellem, og har også forsøgt med noget, men det virker ikke :-(.
Avatar billede kurtbrian Nybegynder
23. november 2002 - 22:47 #4
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
09. februar 2003 - 14:47 #5
løsningen blev, at jeg fik et usb netkort, så jeg havde åbenbart fået åbnet port 80, men det var netkortet det var galt med...